Kampanjat

M&M 8.2.2016 13:48 päivitetty 3.3.2016 15:39

Kokkikartano kutsuu kaikki kylään

Kokkikartano kutsuu uudessa mainoskampanjassaan ihmisiä vierailemaan tehtaallaan.

Valmisruokavalmistaja Kokkikartano kutsuu tänään käyntiin pyörähtäneessä mainoskampanjassaan kuluttajia kylään.

Käytännössä tämä tarkoittaa sitä, että Kokkikartano ryhtyy järjestämään kerran kuukaudessa avoimen vierailukierroksen Keravan tehtaalleen. Kierroksella pääsee tarkastelemaan paikan päällä, miten Kokkikartanon valmisruokaa tehdään.

Tavoitteena on viestiä avoimuudesta ja tuoda esiin Kokkikartanon tinkimättömiä periaatteita, Kokkikartanon myynti- ja markkinointijohtaja Jussi Rakemaa sanoo tiedotteessa.

Kampanjan on toteuttanut Folk Finland.

Kierroksille voi ilmoittautua mukaan Kokkikartanon verkkosivuilla. Kannustimeksi kävijöille luvataan kierroksen päätteeksi tuotekassi "täynnä" brändin ruokia.

Kumppaniblogit

Kaupallinen yhteistyö

Media

22.06.2017 14:30

Parlamentaarisen työryhmän esitys: pienituloisten yleisradioveroa kevennetään

Parlamentaarinen työryhmä esittää yksimielisesti,yleisradioverolain muuttamista niin, että Yle-veron maksukynnys olisi 14 800 euroa kun se nykyisin on 11 100 euroa. Eläketulon maksukynnys olisi 14 100 euroa (nykyisin 10 300 euroa). Päivärahatulon maksukynnys olisi 14 100 euroa (nykyisin 10 300 euroa).