Uudistukset

M&M 16.2.2016 10:46 päivitetty 3.3.2016 15:39

Kulta Katriina vaihtaa pakkausta

Handout

Kulta Katriina vaihtoi kultaiset kahvikupit moderniin ilmeeseen.

Meira on lanseerannut uudet pakkaukset Kulta Katriina -kahviperheelleen. Uudessa pakkauksessa pääosassa on graafinen kahvikasvi, kun aiemmin Kulta Katriinan perinteistä pakkausta on hallinnut kahvikuppikaksikko.

Uusi yhtenäinen visuaalinen paukkausilme valtaa kahvihyllyt liukuvasti kevään aikana. Pakkaukset Meiralle on suunnitellut pakkausdesingtoimisto Remes & Packart.

"Kulta Katriinan maku pysyy ennallaan, mutta pakkaus vaihtuu. Uusi ilme sai kuluttajatestissä upeat arvosanat. Testin mukaan ilmeestä pidettiin, se lisää ostokiinnostusta ja vaikuttaa myönteisesti brändimielikuvaan", kertoo Meiran markkinointipäällikkö Marleena Bask tiedotteessa.

Kulta Katriina -tuoteperheeseen kuuluu viisi kahvia: Kulta Katriina Perinteinen, Kulta Katriina Tumma Paahto, Kulta Katriina Luomu, Kulta Katriina Premium ja Kulta Katriina Pikakahvi. 

"Pakkausuudistuksen myötä parannamme variantti- ja hyllyerottuvuutta", arvio Bask.

Kumppaniblogit

Kaupallinen yhteistyö

Kilpailut

25.02.2017 12:01

Metsästätkö leijonaa? – Mainoskilpailujen plussat ja miinukset

Kevään mainoskilpailuissa pannaan ideat paremmuusjärjestykseen. Samalla järjestykseen pannaan tekijät, toimistot, ketjut ja jopa maat. Tällä kertaa ei puhuta siitä, miksi Ruotsi voittaa ja Suomi ei, vaan siitä, kannattaako kilpailuihin osallistua ja jos kannattaa, niin mihin?

Kommentti

24.02.2017 11:12

Hasan & Partners upotti itsensä suohon

"Hasan & Partners ajoi Planin tilanteeseen, jossa se joutui puolustamaan, että heidän kampanjoissaan käytetyt faktat pitävät kutinsa. Se on paitsi surullista, myös epälojaalia asiakasta kohtaan", toimittaja Cilla Bhose kirjoittaa.

Elokuvat

24.02.2017 09:53

Lidlistä Tuntemattoman sotilaan yhteistyökumppani

Saksalainen vähittäiskauppaketju kertoo haluavansa tukea suomalaista kulttuuria. "Uusi Tuntematon sotilas ei toteutuisi ilman kumppaneita", elokuvaprojektin yhteyspäällikkö Laura Sutinen kertoo.