Sponsorointi

M&M 21.3. 15:21

Kultajousi tukee Vermon raviurheilua

Atte Kajova
Ilkka Korpi (vasemmalla), Hanna Korpi, Niina Korpi sekä Ilkka Korven tytär Matilda Korpi.

Kulta-alan ketju Kultajousi näkyy tänä vuonna mukana Vermon tapahtumissa.

Suomalaisen urheilun sponsorointi on osa Kultajousen 50-vuotisjuhlavuoden toimintaa.

Kultajousi kertoo tukevansa Vermon ajaja- ja valmentajaliigaa sekä elokuun Kuninkuusraveja.

"Hevoset yhdistävät ihmisiä ympäri maan. Valtakunnallisena ketjuna halusimme osallistua kaikkia ilahduttavien lajien toteuttamiseen. Sponsoritoiminta tekee hyvää lajien kehitykselle, mutta tuo iloa yritysten arkeen myös sisäisesti", ketjujohtaja Katja Warborn sanoo tiedotteessa.

Vermon raviradan keskiviikkojen T65 -lähdöt ajetaan jatkossa kerran kuussa Kultajousen nimikkolähtöinä. Elokuussa Vermon Kuninkuusraveissa taas sunnuntain päälähtö kantaa Kultajousen nimeä.

Kultajousen konsernissa on sisäisesti vahva raviyhteys. Kultajousen tiimiin kuuluvat Hanna ja Niina Korpi, jotka ovat ravialan legendan Allan Korven jälkeläisiä. Ketju taas sponsoroi samaan sukuun kuuluvaa raviohjastaja Ilkka Korpea.

Hevosmaailma näkyy myös Kultajousen tuotevalikoimassa. Kouluratsastuksen maajoukkuevalmentaja Marko Björs on suunnitellut ketjun valikoimiin kuuluvan Laukka-korusarjan.

Raviurheilun lisäksi ketju näkyy merkkivuoden aikana jalkapallon ja jääkiekon yhteydessä.

Kumppaniblogit

Kaupallinen yhteistyö

Kommentti

21.07.2017 11:41

Onhan naisen takakontti hyvässä kunnossa?

Mainoksissa naiset esitetään yhä yksipuolisesti ja yleensä mieskatseen kautta. Body positivity -liike tähtää katsomaan naisia eri kuvakulmasta.

Media

21.07.2017 09:32

Alma Median tulos parani odotetusti

Mediatalo Alma Median oikaistu liikevoitto kasvoi lähes 34 prosenttia vuodentakaisesta huhti-kesäkuussa. Tulosta paransivat etenkin Alma Marketsin vahva kasvu Tšekissä sekä kustannussäästöt.