Yhteistyöt

M&M 12.2.2016 15:21 päivitetty 3.3.2016 15:51

Laulaja Pharrell farkkubrändin omistajaksi - tavoitteena "kuvitella farkun tulevaisuus uudestaan"

Pharrell Williams uskoo G-Star Raw'n olevan merkittävä farkkubrändi tällä vuosisadalla.

Hollantilainen farkkubrändi G-Star Raw on julkistanut yhteistyön laulaja Pharrell Williamsin kanssa. Yhteistyön myötä Williamsista tulee yksi yhtiön omistajista.

Yhtiön mukaan Williams tulee olemaan tiiviisti tekemisissä "useilla luovilla tasoilla", kuten markkinoinnin, mallistojen ja liiketoiminnan strategian kanssa.

Yhteistyön syveneminen on jatkoa G-Starin ja Williamsin Bionic Yarn -startup-yrityksen kahden vuoden yhteistyölle, kertoo The Drum -verkkosivusto.

"G-Star on omatoiminen ja tulevaisuuteen katsova yhtiö. Uskon heidän olevan merkittävä farkkubrändi tällä vuosisadalla ja odotan pääseväni mukaan luomaan G-Starin tulevaisuutta", kertoo Williams.

G-Starin markkinointijohtaja Thecla Schaefferin mukaan yhtiö odottaa yhteistyötä Williamsin kanssa, jonka tavoitteena on "kuvitella farkun tulevaisuus uudestaan".

Kumppaniblogit

Kaupallinen yhteistyö

Media

21.07.2017 09:32

Alma Median tulos parani odotetusti

Mediatalo Alma Median oikaistu liikevoitto kasvoi lähes 34 prosenttia vuodentakaisesta huhti-kesäkuussa. Tulosta paransivat etenkin Alma Marketsin vahva kasvu Tšekissä sekä kustannussäästöt.