Kampanjat

M&M 13.9. 13:55 päivitetty 13.9. 14:03

Laulava talonmies Sepi Kumpulainen palasi parrasvaloihin kampanjalaululla

Neste Corporation
Sepi Kumpulainen (oik.) on tullut tunnetuksi Kalevankadun laulavana talonmiehenä.

Sepi Kumpulainen ei ole julkaissut uutta musiikkia yli kymmeneen vuoteen. Nyt hän on palanut parrasvaloihin. Kumpulaisen uusi singlejulkaisu "Ole rohkea vaan" on osa Neste K -huoltoasemaketjun mainoskampanjaa.

Kappaleen maailmanensi-ilta vedettiin tällä viikolla lounasaikaan Neste K Metsälässä Helsingissä. Esitys oli nähtävillä livenä myös Facebookissa, jossa keikka on tavoittanut yli 137 000 katselijaa.

"Kappale kertoo yleisestä rohkeudesta. Kehoitetaan ihmisiä olemaan sellaisia. Itse olen tavannut paljon ihmisiä, joilla on paljon tai jonkunverran ennakkoluuloja asenteissa ja eivät jotenkin luota itseensä tai pelkäävät turhaan määrättyjä asioita. Haluan näille ihmisille, epävarmoile ihmisille tämän laulun kohdistaa, että heidän itsetuntonsa vahvistuisi", Kumpulainen kertoo Iltalehden mukaan.

Kappale on valjastettu osaksi Neste K -huoltoasemaketjun kampanjaa. Neste K -huoltoasemaketju uudistaa kaikki asemansa tämän vuoden loppuun mennessä. Pääpaino on asiakaskokemuksen kehittämisessä.

"Tavoitteemme on olla ilahduttavin ja ihmisläheisin huoltoasemaketju. Asemien toiminnasta vastaavat Neste K -kauppiaat mahdollistavat paikallisen palvelun", kertovat markkinointipäälliköt Niina Lindholm Keskolta ja Tytti Stranding Nesteeltä tiedotteessa.

Satumaa Family Business on suunnitellut ja toteuttanut tv:ssä, radiossa, ulkomainonnassa ja digikanavissa näkyvän lanseerauskampanjan ja bongasi uutta albumia valmistelevan Sepi Kumpulaisen mukaan.

"Sepi teki kampanjaa varten uuden biisin, jonka viesti on universaalin kannustava, mutta istuu kuin nenä päähän myös Neste K:n uudistuneen ravintolaviestin suhteen. Biisi on sataprosenttista Sepiä ja välittää hyväntuulisuudessaan viestiä siitä, ettei hyvän ruoan tarvitse olla snobbailua eikä siitä ole pakko puhua pikkusormi pystyssä", sanoo asiakkuusjohtaja Netta Alaranta SFB:stä.

Uudistuksessa keskeisessä asemassa on nimenomaan ruoka. Niina Lindholmin mukaan on tiedossa, että ihmisillä on ennakkoluuloja. Nyt lanseerattava "Paremman pysähdyksen taktiikka" uudistaa koko keittiön ruokalistan.

"Panostamme myös keittiöhenkilökunnan koulutukseen sekä laadukkaisiin raaka-aineisiin", kertoo Lindholm. 

Sepi Kumpulaisen uuden kappaleen voi kuunnella Spotifyn kautta.