Kilpailut

M&M 13.10. 12:36

Lidl kirittää puurotuotetta uudeksi vientihitiksi

Lidl järjesti kilpailun, jossa etsitiin Suomen seuraavaa vientimenestystä. Voittajaksi valikoitui Helsingin Myllyn Overnight Oats Mix.

Lidlin elintarvikeyrityksille järjestämän Viedään Suomi-ruoka maailmalle! -kilpailun voittajaksi on valittu Helsingin Myllyn Helsinki Mills Overnight Oats Mix -tuorepuurotuote.

Palkinnoksi Lidl maksaa voittajayritykselle vientiä edistävän henkilön palkan vuodeksi ja auttaa yritystä avaamaan ovia vientiin.

Helsingin Myllyn toimitusjohtaja Niklas Kumlin odottaa innolla Lidlin kanssa tehtävää yhteistyötä ja siitä saatavaa viennin vauhditusta.

"Olemme tehneet vientiä jo ennen kisaa, mutta tämä voitto antaa lisäpotkua ja intoa jatkaa tätä työtä. Haluamme olla viiden vuoden päästä maailman suurin lisäarvollisten kauratuotteiden jalostaja", sanoo Kumlin tiedotteessa.

Lidl Suomen kaupallisen johtajan Timo Hansion mukaan voittajatuote vastaa kaikkiin maailmalla vallitseviin terveystrendeihin.

"Tuotteella on todellista vientipotentiaalia ja yritykseltä löytyy kykyä markkinoida sitä. Maailmalla ei ole käytännössä markkina-aluetta, jonne tuote ei sopisi", Hansio arvioi tiedotteessa.

Voittajan viennin edistymistä seurataan tulevan vuoden ajan Lidl Suomen kanavissa.

Kumppaniblogit

Kaupallinen yhteistyö