Kampanjat

M&M 2.2.2016 15:08 päivitetty 3.3.2016 15:38

Lindex vaihtoi työntekijät asiakkaisiin - Milla nousi alusvaatekampanjan tähdeksi

Lindex
Raskaana oleva Milla Puolakanaho (toinen vasemmalta) pääsi Lindexin malliksi. Kampanjaan valittiin asiakkaita myös Ruotsista, Norjasta ja Latviasta.

Lindexin alusvaatekampanjan malliksi tavoitteli 700 asiakasta 13 maasta.

Kahden viime vuoden ajan vaateketju Lindexin Bra-volution-alusvaatekonseptin malleina ovat toimineet yhtiön omat työntekijät. Tänä keväänä ketju on valinnut kuusi asiakastaan alusvaatekampanjan malleiksi.

Lindex sai asiakkailtaan yli 700 hakemusta 13 eri maasta. Hakemusten joukosta valittiin Tukholman casting-tilaisuuteen 25 naista, joista valikoitui kuusi finalistia Lontoon kampanjakuvaukseen. Tämän vuoden kampanjamallit tulevat Suomesta, Ruotsista, Norjasta ja Latviasta.

"Haluamme inspiroida yhä useampia naisia löytämään omat suosikkirintaliivinsä ja tällä kertaa teimme kampanjamme yhdessä asiakkaidemme kanssa", Lindexin markkinointiviestinnän johtaja Anne-Kathrine Almark sanoo tiedotteessa.

Kampanjan malliksi valikoitunut, suomalainen Milla Puolakanaho kehuu jännittävän kuvauspäivän lämmintä ja kannustavaa tunnelmaa.

"Hain malliksi kampanjaan, sillä ihastuin heti ajatukseen siitä, että mukaan otetaan erinäköisiä ja -ikäisiä naisia. Varsinkin nyt raskaana ollessani mietin, että alusvaatemainoksissa nähdään hyvin vähän odottavia naisia malleina. Me kaikki olemme täydellisiä omalla tavallamme ja jokaista naisvartaloa pitää juhlia!" Puolakanaho sanoo tiedotteessa.

Uusi alusvaatemallisto tulee kauppoihin tällä viikolla.

Stockmann-konserniin kuuluvalla Lindexillä on yli 490 myymälää 18 markkinalla.

Kumppaniblogit

Kaupallinen yhteistyö

Kilpailut

25.02.2017 12:01

Metsästätkö leijonaa? – Mainoskilpailujen plussat ja miinukset

Kevään mainoskilpailuissa pannaan ideat paremmuusjärjestykseen. Samalla järjestykseen pannaan tekijät, toimistot, ketjut ja jopa maat. Tällä kertaa ei puhuta siitä, miksi Ruotsi voittaa ja Suomi ei, vaan siitä, kannattaako kilpailuihin osallistua ja jos kannattaa, niin mihin?

Kommentti

24.02.2017 11:12

Hasan & Partners upotti itsensä suohon

"Hasan & Partners ajoi Planin tilanteeseen, jossa se joutui puolustamaan, että heidän kampanjoissaan käytetyt faktat pitävät kutinsa. Se on paitsi surullista, myös epälojaalia asiakasta kohtaan", toimittaja Cilla Bhose kirjoittaa.

Elokuvat

24.02.2017 09:53

Lidlistä Tuntemattoman sotilaan yhteistyökumppani

Saksalainen vähittäiskauppaketju kertoo haluavansa tukea suomalaista kulttuuria. "Uusi Tuntematon sotilas ei toteutuisi ilman kumppaneita", elokuvaprojektin yhteyspäällikkö Laura Sutinen kertoo.