Kampanjat

M&M 2.2. 15:08 päivitetty 3.3. 15:38

Lindex vaihtoi työntekijät asiakkaisiin - Milla nousi alusvaatekampanjan tähdeksi

Lindex
Raskaana oleva Milla Puolakanaho (toinen vasemmalta) pääsi Lindexin malliksi. Kampanjaan valittiin asiakkaita myös Ruotsista, Norjasta ja Latviasta.

Lindexin alusvaatekampanjan malliksi tavoitteli 700 asiakasta 13 maasta.

Kahden viime vuoden ajan vaateketju Lindexin Bra-volution-alusvaatekonseptin malleina ovat toimineet yhtiön omat työntekijät. Tänä keväänä ketju on valinnut kuusi asiakastaan alusvaatekampanjan malleiksi.

Lindex sai asiakkailtaan yli 700 hakemusta 13 eri maasta. Hakemusten joukosta valittiin Tukholman casting-tilaisuuteen 25 naista, joista valikoitui kuusi finalistia Lontoon kampanjakuvaukseen. Tämän vuoden kampanjamallit tulevat Suomesta, Ruotsista, Norjasta ja Latviasta.

"Haluamme inspiroida yhä useampia naisia löytämään omat suosikkirintaliivinsä ja tällä kertaa teimme kampanjamme yhdessä asiakkaidemme kanssa", Lindexin markkinointiviestinnän johtaja Anne-Kathrine Almark sanoo tiedotteessa.

Kampanjan malliksi valikoitunut, suomalainen Milla Puolakanaho kehuu jännittävän kuvauspäivän lämmintä ja kannustavaa tunnelmaa.

"Hain malliksi kampanjaan, sillä ihastuin heti ajatukseen siitä, että mukaan otetaan erinäköisiä ja -ikäisiä naisia. Varsinkin nyt raskaana ollessani mietin, että alusvaatemainoksissa nähdään hyvin vähän odottavia naisia malleina. Me kaikki olemme täydellisiä omalla tavallamme ja jokaista naisvartaloa pitää juhlia!" Puolakanaho sanoo tiedotteessa.

Uusi alusvaatemallisto tulee kauppoihin tällä viikolla.

Stockmann-konserniin kuuluvalla Lindexillä on yli 490 myymälää 18 markkinalla.

Kumppaniblogit

Kaupallinen yhteistyö

Vaihde: 0204 42 40

Tilaajapalvelu puh: 0204 42 4100

Puhelun hinta (sis. alv 24%): 8,35 snt/puhelu + 16,69 snt/minuutti. Ulkomailta yritysnumeroon soittamisen hinnoittelee ulkomainen operaattori. Sopimusasiointi: 03051 4100 (8,8 snt/min sis. alv 24 %).