Brändien arvostus 2012

Henrik Muukkonen 26.10.2012 15:14 päivitetty 4.2.2016 10:28

Lumene rökitti Nivean

Suomalainen arvostaa Suomessa syntynyttä kosmetiikkabrändiä.

Lumene on suomalaisten mielestä kaikkein arvostetuin kosmetiikkamerkki. Toiseksi arvostetuin on saksalainen Nivea ja kolmanneksi arvostetuin ranskalainen Lancome.

Tiedot perustuvat Taloustutkimuksen ja Markkinointi&Mainonta-lehden "Brändien arvostus 2012" -tutkimukseen. Tutkimuksessa selvitettiin 1090 brändin arvostus suomalaisten keskuudessa.

Vastaajia pyydettiin antamaan jokaiselle tuntemalleen brändille arvosana (4–10) sen mukaan, kuinka paljon hän kyseistä brändiä arvostaa.

Brändilistan sijoitusten perusteena on käytetty ensisijaisesti annettujen arvosanojen keskiarvoa. Toissijaisena perusteena oli se, kuinka monta prosenttia arvosanan antaneista oli valmis suosittelemaan brändiä muille.

Tutkimus toteutettiin kesällä 2012 ja siihen vastasi 3015 henkilöä.

Kumppaniblogit

Kaupallinen yhteistyö

Media

22.06.2017 14:30

Parlamentaarisen työryhmän esitys: pienituloisten yleisradioveroa kevennetään

Parlamentaarinen työryhmä esittää yksimielisesti,yleisradioverolain muuttamista niin, että Yle-veron maksukynnys olisi 14 800 euroa kun se nykyisin on 11 100 euroa. Eläketulon maksukynnys olisi 14 100 euroa (nykyisin 10 300 euroa). Päivärahatulon maksukynnys olisi 14 100 euroa (nykyisin 10 300 euroa).

Kommentti

22.06.2017 11:57

Viestintävainu kuntoon, Sininen tulevaisuus

Ministeri Sampo Terhon tarvitsi vain mainita nimi Sininen tulevaisuus, kun smurffimeemit alkoivat levitä sosiaalisessa mediassa. Lisää kierroksia tuli jo samana päivänä, kun HS uutisoi, että uudella yhdistyksellä ei näyttänyt olevan toimivia kotisivuja lainkaan, vaan osoite sininentulevaisuus.com johtikin kokoomuksen verkkosivuille.