Nimitykset

M&M 22.1.2016 12:34 päivitetty 3.3.2016 15:38

Lystimäki jättää Tori.fi:n – uusi johtaja haussa

Kuvakaappaus Tori.fi-sivusta.

Tori.fi:n menestys vie toimitusjohtaja Jussi Lystimäen emoyhtiön johtoryhmään.

Verkon kauppapaikka Tori.fi:n toimitusjohtaja Jussi Lystimäki on nimitetty Torin emoyhtiön, norjalaisen mediakonsernin Schibsted Media Groupin kehittyvien Euroopan markkinoiden johtoon.

Lystimäki siirtyy Schibstedin perustamaan uuteen yksikköön, joka vastaa yhtiön kasvusta lähes miljardin internet-käyttäjän alueella Euroopassa, Aasiassa ja Etelä-Amerikassa. Yksikön päämaja sijaitsee Barcelonassa, ja globaalia johtoryhmää johtaa Gianpaolo Santorsola.

Uudessa organisaatiossa Lystimäki tulee luotsaamaan Suomen lisäksi Belgian, Unkarin, Valko-Venäjän ja Irlannin kehitystä. Samalla hän siirtyy hallitusjäseneksi Schibstedin Sveitsin toimintoihin.

Lystimäen tehtäviin kuuluu myös uusien tuotteiden ja palveluiden kehittäminen ja lanseeraaminen globaalisti yhdessä Schibstedin Product & Tech -organisaation kanssa.

"Suomen Tori.fi on yksi Schibstedin menestyneimmistä palveluista ja kasvutarinoista, ja Suomen kasvua tullaan vahvistamaan entisestään suurempana kokonaisuutena. On hienoa päästä viemään täällä kertynyttä osaamista, yrityskulttuuria ja lean-toimintatapaa myös muille kehittyville markkinoille ja osaksi globaalia kehittämistämme. Suomi on yksi meidän tärkeimmistä kasvumarkkinoistamme myös jatkossa", Lystimäki sanoo tiedotteessa.

Torin toimitusjohtajan tehtäviin etsitään saman tien uutta henkilöä. Yhtiön operatiivista toimintaa siirtyy johtamaan Torin varatoimitusjohtajaksi nimitetty Juha Meronen.

Meronen on toiminut Torin kehitysjohtajana. Aiemmin hän on työskennellyt Avauksen konsultointitoiminnan vetäjänä sekä johtotehtävissä mobiilimediayhtiö Blykillä ja Accenturella.

Schibsted Media Groupin palveluita Suomessa ovat Tori.fi:n lisäksi lainavertailupalvelu Lendo.fi sekä hintavertailupalvelu Hintaopas.

Kumppaniblogit

Kaupallinen yhteistyö

Kilpailut

25.02.2017 12:01

Metsästätkö leijonaa? – Mainoskilpailujen plussat ja miinukset

Kevään mainoskilpailuissa pannaan ideat paremmuusjärjestykseen. Samalla järjestykseen pannaan tekijät, toimistot, ketjut ja jopa maat. Tällä kertaa ei puhuta siitä, miksi Ruotsi voittaa ja Suomi ei, vaan siitä, kannattaako kilpailuihin osallistua ja jos kannattaa, niin mihin?

Kommentti

24.02.2017 11:12

Hasan & Partners upotti itsensä suohon

"Hasan & Partners ajoi Planin tilanteeseen, jossa se joutui puolustamaan, että heidän kampanjoissaan käytetyt faktat pitävät kutinsa. Se on paitsi surullista, myös epälojaalia asiakasta kohtaan", toimittaja Cilla Bhose kirjoittaa.

Elokuvat

24.02.2017 09:53

Lidlistä Tuntemattoman sotilaan yhteistyökumppani

Saksalainen vähittäiskauppaketju kertoo haluavansa tukea suomalaista kulttuuria. "Uusi Tuntematon sotilas ei toteutuisi ilman kumppaneita", elokuvaprojektin yhteyspäällikkö Laura Sutinen kertoo.