Kilpailut

M&M 14.9. 14:09

Mainonnan suunnittelukilpailu JuJu Prix starttaa

Alle 35-vuotiaille markkinoinnin, mainonnan ja viestinnän ammattilaisille sekä opiskelijoille suunnattu vuotuinen mainonnan suunnittelukilpailu JuJu Prix käynnistyy.

Tämän vuoden kilpailun aiheena on Tampere tunnetuksi ry:n lanseeraaman etuvihkon, Tampere-passin tapahtumallistaminen eli neljä kertaa vuodessa järjestettävien passiteemaisten tapahtumien visuaalisen ilmeen ja pääviestin suunnittelu.

Yksin tai tiiminä toteutettavan kisatyön suunnitteluun on aikaa kaksi viikkoa torstaihin 28.9. saakka. Voittajan tulee valitsemaan markkinointiviestinnän ammattilaisista ja suunnittelukohteen edustajista koostuva raati. Tänä vuonna myös yleisöllä on myös mahdollisuus antaa äänensä.

Raati nostaa yleisöäänestykseen kisan shortlistalle pääsevät työt. Short listalle valitaan 3–5 työtä. Lista julkaistaan yleisökilpailun käynnistyessä 29.9.

Kisa ratkeaa Business Battle -tapahtuman iltatilaisuudessa Battle Nightissa Solo Sokos Hotel Tornissa 13.10.2017. Voittaja saa palkinnoksi Tampereen Mainosyhdistyksen Säätiön apurahan 2 000 euroa. Samalla palkitaan myös yleisön suosikki.

Kilpailun järjestäjänä toimii Tampereen Mainosyhdistyksen Säätiö, jonka tarkoituksena on edistää ja kehittää Pirkanmaalla mainos- ja markkinointialalla toimivien ja alaa opiskelevien henkilöiden koulutusta sekä ammattitietoutta ja –taitoa.

Säätiö myöntää anomuksien perusteella apurahoja vuosittain alalla toimiville ja alasta kiinnostuneille.

"Kiinnostus kilpailua kohtaan viime vuosina on ollut hyvä. Olemmekin raadin kanssa olleet iloisia paitsi osallistujamäärästä myös kilpailun tasosta, töiden terävistä oivalluksista ja nuorten suunnittelijoiden graafisesta osaamisesta. Toivomme tänäkin vuonna suurta osallistujajoukkoa ja heittäytymistä aiheen pariin", Jaakko Sipola Tampereen Mainosyhdistyksen Säätiöstä kommentoi tiedotteessa.

Kilpailun säännöt sekä briiffi löytyvät osoitteista www.mainossaatio.fi sekä www.businessbattle.fi.

Kumppaniblogit

Kaupallinen yhteistyö

Mainonnan monitaho

22.09.2017 10:37

Tuula Kallio valittiin Mainonnan Monitahon saajaksi

Dagmarin Tuula Kallio on vuoden 2017 Mainonnan Monitaho -tunnustuksen saaja. Hän haluaa ohjata tunnustukseen kuuluvan MAT-säätiön stipendin startupille, joka edistää tekoälyn ja teknologian hyödyntämistä markkinoinnissa. 5 000 euron arvoisen stipendin saavaa yritystä etsitään vielä.