Media Mäessä

M&M 29.1. 00:01 päivitetty 3.3. 15:38

Media Mäessä myytiin taas loppuun – ei hätää, livelähetys tulossa

M&M ojentaa auttavan kätensä ja tarjoaa loppuunmyydyn Media Mäessä -tapahtuman puheenvuorot suorana verkossa perjantaina 5. helmikuuta.

MARK Kustannus Oy:n ja MARK Mediaryhmän vuosittainen Media Mäessä -tapahtuma Kuopion Tahkolla on taas loppuunmyyty.

Markkinointi&Mainonta tarjoaa 20. kerran järjestettävän tapahtuman puheenvuorot suorana lukijoilleen. Lähetys alkaa ensi viikon perjantaina 5. helmikuuta noin kello 10.15 ja päättyy noin kello 16.45.

Jos haluat seurata, mistä media- ja markkinointialalla puhutaan virallisissa puheenvuoroissa juuri nyt, seuraa lähetystä M&M:n verkosta.

Tässä koko ohjelma:

10.15  Media Mäessä 20 vuotta - Tervetuloa!
* Tuomas Korhonen, MARK Mediaryhmä
* Jani Halme, moderaattori

Osa 1: Retrospektiivi tulevaisuuden taustalla

10.30 Edelleen yhteisössä
* Jani Halme, luova johtaja, Toinen PHD
Sosiaalinen media on saavuttamassa lakipisteensä: kaikki. Yhteisöjen solmuhenkilöiden tavoittaminen ja aktivoiminen oli kuitenkin arkea jo 12 vuotta sitten. Media Mäessä All Stars liveroolipeli simuloi vuoden 2004 kalvojen kautta yhteisömarkkinoinnin kuumimmat caset.

10.50 Markkinointinäyttämön kulissien takana
* Tomi Härmä, toimitusjohtaja, Media Metrics Finland
Vuonna 2004 media julistettiin osaksi luovaa ratkaisua, ei ainoastaan sen välittäjäksi. Hauskojen irtoideoiden kulta-ajasta on kuljettu kotva kokonaisviestintään. Mutta näemmekö edelleenkään kokonaisuuksia?

11.25-12.00 Miksi mainosmiehet suunnittelevat jäähalleja ja puhdistavat Töölönlahtea?
* Jussi Nurmio, hallituksen puheenjohtaja, N2 Helsinki
N2 aikoo toteuttaa sen, mitä jo sata vuotta on yritetty. Mistä Töölönlahden projektissa on kysymys? Onko taustalla mainosmiehen luovuus, alemmuudentunne vai halu tehdä jotain pysyvää? Vai onko kysymys jokaisen yrityksen velvollisuudesta osallistua maamme rakentamiseen? Ja millä oikeudella mainosmiehet oikein hääräävät Helsingin paraatipaikoilla...

Tauko

Osa 2: Tulevaisuus kirjoitetaan tänään

12.45 Maailmanluokan odotukset
* Juuso Myllyrinne, VP and Head of Strategy, TBWA Worldwide, Digital Arts Network
Tieto kulkee New Yorkista Helsinkiin 0,025 sekunnissa, mutta trendi neljässä vuodessa. Mitä maailman vaativimmat markkinointijohtajat odottavat tiimeiltään, toimistoiltaan ja medioilta?

13.50_14.20  Sinetöimätön kohtalo
* Klaus Kuhanen, toimitusjohtaja, JCDecaux Finland
Perinteisen median rappiota ja valonpilkahduksia on puitu monessa Mäessä. Barometrit eivät povaa kiihdytysajoja, mutta minkälaisia kortteja perinteisen median takataskusta löytyy? Lähteekö huomisesta uusi nousu vai tyytyykö perinteinen media hiipuvaan rooliinsa?

Tauko

15.00 Ihmiseltä ihmiselle ekosysteemit
* Jussi Lystimäki, toimitusjohtaja, tori.fi
Globaali, digitaalinen markkinapaikka on tämän päivän idän pikajuna: lentävä kalakukko. Kuluttajien välistä vuorovaikutusta vauhdittavat ekosysteemit ovat vakiintumassa arkisiksi palveluiksi. Mutta miten kuluttajien tarpeet ja käyttäytyminen todella muuttavat liiketoimintaa?

15.35 F*ck Bitches, Get Money - median murros ja hip hop levy-yhtiön ansaintalogiikat
* Essi Kivitie, CEO, Partner, Rähinä Records Oy
Medianmurros, musiikin kulutus ja uudet ansaintalogiikat indie-levy-yhtiön näkökulmasta katsottuna.

16.30 Media Mäessä 2016 seminaariosuuden päätös

- Oikeudet ohjelman muutoksiin pidätetään -

Mainokset

26.08.2016 14:35

Anna äänesi - mikä oli kesän paras aikkarimainos?

Kuukauden aikkarimainos -kilpailu muuttui yleisöäänestykseksi aiemmin tänä vuonna. Nyt äänestysvuorossa ovat kesän mainokset. Kerro mikä on mielestäsi paras, mutta muista perustella äänesi.