Media Mäessä 2014

Henrik Muukkonen 7.2.2014 13:13 päivitetty 4.2.2016 10:38

Media Mäessä -seminaari on taas loppuunmyyty

Media-alan ammattilaisille on myyty ei-oota joulukuusta saakka.

MARK Kustannuksen ja MARK Mediaryhmän järjestämä vuosittainen Media Mäessä -seminaari on loppuunmyyty jo toisen kerran peräkkäin.

Perjantaina 7. helmikuuta järjestettävän seminaari kokoaa Tahkolle 110 media-alan ammattilaista. Aiempina vuosina osallistujamäärä on vaihdellut 70 ja 100 hengen välillä. Reilut kolme neljäsosaa porukasta on pääkaupunkiseudulta.

MARK Suomen Markkinointiliiton toimitusjohtaja Lauri Sipilä on tyytyväinen.

”Yleinen taloustilanne ei ainakaan edistä tällaisen tapahtuman myyntiä, mutta Media Mäessä -konsepti on hioutunut ja aina vaan tullut paremmaksi. Menestyksen takana on erinomaisen aktiivinen ja innovatiivinen MARK Mediaryhmä. He ovat saaneet tähän myös sellaista kollegiaalista spirittiä, joka näkyy ja tuntuu sekä korkeatasoisessa ohjelmassa että hyvässä tunnelmassa koko tapahtumassa”, Sipilä kehuu.

Tänä vuonna teemana on ”Media ylämäessä 7.-9.2.2014: Mundus Novus - Uusi maailma”.

Paikalla ovat aiheesta puhumassa ja puhuttamassa muun muassa MARK Mediaryhmän puheenjohtaja Sami Särkelä, seminaarin moderaattori, luova johtaja Jani Halme Toinen PHD:stä, Frankly Partnersin digitaalisesta liiketoiminnasta ja analytiikasta vastaava johtaja Roope Ruotsalainen, Talentumin toimitusjohtaja Aarne Aktan, R3al Helsingin toimitusjohtaja Christopher Fernandez ja asiakkuusjohtaja Mika Räihä, MTV:n tuottaja Martti Lindholm, Microsoftin business group lead Belinda Gerdt, TBWA Helsingin varatoimitusjohtaja Marco Mäkinen, DNA:n markkinointijohtaja Kati Riikonen sekä Bettsonin maajohtaja Juha Kvist.

Media Mäessä tapahtuman ensi-ilta oli vuonna 1996 ja se järjestettiin aluksi kymmenen kertaa Rukalla. Tahkolla tapahtuma on nyt kahdeksannen kerran.

Markkinointi&Mainonta on paikalla seuraamassa tapahtumaa, ja raportoi seminaarin merkittävimmistä puheenvuoroista kaiken tärkeän. Lue kaikki jutut Summa-palvelusta.

Kommentti

28.04.2017 12:27

Keskittämällä saat enemmän

Telekilpailu siirtyi viimein kunnolla keskittämiseen. Mitä enemmän simmejä, sitä halvemmaksi tulee, vai...