Nimitykset

M&M 22.1.2016 09:04 päivitetty 3.3.2016 15:38

Mirkku Kullbergista Kämp Groupin markkinointijohtaja

Kämp Groupin markkinointijohtaja Mirkku Kullberg.

Artekin entinen toimitusjohtaja Mirkku Kullberg palaa Suomeen ja ryhtyy luotsaamaan Kämp Groupin hotellien strategisen markkinoinnin.

Mirkku Kullberg on nimitetty Kämp Groupin markkinointijohtajaksi.

Kullberg toimi lähes kymmenen vuotta Artekin toimitusjohtajana, kunnes huonekaluyhtiö Vitra osti Artekin vuonna 2013, ja Kullberg lähti Sveitsiin Vitra Homen liiketoimintajohtajaksi.

Kämp Group on panostanut viimeisten vuosien aikana laajenemiseen ja uusiin investointeihin. Viime keväänä yhtiö osti Hotel Havenin ja Fabianin sekä sittemmin elokuussa avatun Lilla Robertsin Royal Ravintoloilta. Kesällä 2017 ovensa avaa uusi St. George.

Vuodelle 2016 Kämp Group nimeää yhdeksi tärkeimmistä tavoitteistaan vahvistaa brändien tunnistettavuutta ja investoida vahvasti markkinointiin.

Kullberg korostaakin jokaisen hotellin oman brändin merkitystä toimialalla, joka elää jatkuvasti muuttuvassa toiminnallisessa ympäristössä.

"Monikanavaisuus, digitaalisuus, joustavuus ja nopeus ovat välttämättömiä, mutta samalla päätökset sekä hotelli- että ravintolavalinnoissa ovat hyvin emotionaalisia ja vaativat rinnalleen aitoa sisältöä sekä elämyksellisyyttä", Kullberg sanoo tiedotteessa.

"Edessä on varmasti rajoja rikkovia ideoita ja aktiivisia tekoja."

Kumppaniblogit

Kaupallinen yhteistyö

Kilpailut

25.02.2017 12:01

Metsästätkö leijonaa? – Mainoskilpailujen plussat ja miinukset

Kevään mainoskilpailuissa pannaan ideat paremmuusjärjestykseen. Samalla järjestykseen pannaan tekijät, toimistot, ketjut ja jopa maat. Tällä kertaa ei puhuta siitä, miksi Ruotsi voittaa ja Suomi ei, vaan siitä, kannattaako kilpailuihin osallistua ja jos kannattaa, niin mihin?

Kommentti

24.02.2017 11:12

Hasan & Partners upotti itsensä suohon

"Hasan & Partners ajoi Planin tilanteeseen, jossa se joutui puolustamaan, että heidän kampanjoissaan käytetyt faktat pitävät kutinsa. Se on paitsi surullista, myös epälojaalia asiakasta kohtaan", toimittaja Cilla Bhose kirjoittaa.

Elokuvat

24.02.2017 09:53

Lidlistä Tuntemattoman sotilaan yhteistyökumppani

Saksalainen vähittäiskauppaketju kertoo haluavansa tukea suomalaista kulttuuria. "Uusi Tuntematon sotilas ei toteutuisi ilman kumppaneita", elokuvaprojektin yhteyspäällikkö Laura Sutinen kertoo.