Yhteistyö

Elina Hakola 9.10.2014 09:37 päivitetty 3.3.2016 14:49

Mobiilialan verkosto Mobile Monday lähtee laajemmille vesille

Mobile Monday etsii uusia yleisöjä asiakuuskokemusten johtamisen ammattilaisten yhteisö CXPA Finlandin kanssa.

Mobiilialan asiantuntijoiden verkostoitumistapahtumia järjestävä Mobile Monday ja asiakkuuskokemusten johtamisen ammattilaisten yhteisö CXPA Finland aloittavat yhteistyön, jolla ne pystyvät tarjoamaan parempia sisältöjä laajemmille yleisoille.

"Mobile Monday on tähän asti tuonut mobiilialan ihmisiä yhteen, mutta olemme olleet oman piirin sisällä. Mobiilikanavien muutos vaikuttaa kuitenkin kaikken alojen toimijoiden elämään, eivätkä he ole olleet osallisia meidän toiminnassamme. Yhteistyön kautta laajennamme ydinryhmämme asiakkaisiin ja sidosryhmiin", Mobile Mondayn toimitusjohtaja Jari Tammisto sanoo M&M:lle.

Mobile Mondayn ja CXPA:n yhteistyö sai kipinän CXPA:n toiminnanjohtaja Sirte Pihlajan aloitteesta. Hän on aikaisemmin ollut hyvinkin aktiivinen Mobile Mondayn tapahtumissa kävijä.

Pihlaja muistuttaa, että monet yrittäjät ovat kilpailleet tuotteidensa ja palveluidensa hinnoilla itsensä henkihieveriin. Hinnan sijaan asiakkuuskokemukseen pitäisi satsata erottautuakseen.

"Asiakkuuskokemusksessa mobiiliulottovuus on vain yksi näkökulma, mutta offline- ja online-kokemukset sekoittuvat. Asiakkuuskokemuksesta täytyy pyrkiä luomaan monikanavainen", Pihlaja sanoo.

Kommentti

28.04.2017 12:27

Keskittämällä saat enemmän

Telekilpailu siirtyi viimein kunnolla keskittämiseen. Mitä enemmän simmejä, sitä halvemmaksi tulee, vai...