Kampanjat

M&M 23.9. 10:47

Monkin synttärikampanja esittelee vahvoja naisia, rikkoo normeja ja juhlistaa sisaruutta

Kuvakaappaus
Monkifesto esittelee 10 vahvaa naista ja 10 iskulausetta.

Snaskin suunnittelema kampanja muistuttaa, että itsetyydytys ja kuukautiset ovat normaali osa naisten elämää.

Ruotsalainen luova toimisto Snask on luonut vaateketju Monkille synttärikampanjan brändin täyttäessä 10 vuotta.

Kampanjan teemana on juhlistaa ja voimaannuttaa naisia kymmenen iskulauseen avulla.

Snask on tuonut Monkin manifesto-kampanjaan eli #monkifestoon joukon rohkeita ja upeita naisia, jotka vievät naiseuden viestiä eteenpäin. Kampanjassa on näkyviä viittauksia aktivismiin sekä yhdysvaltalaiseen installaatio- ja käsitetaiteilijaan Barbara Krugeriin.

H&M:n omistaman Monkin kampanjassa muun muassa Kiran Gandhi kertoo tarinansa siitä, kuinka ja miksi hän juoksi maratonin kuukautisten aikaan ilman tamponia. Viestinä on, että kuukautiset ovat normaali osa naisen elämää, vaikkakin niihin kuuluu kipua ja sotkua.

Kymmenen naisen joukko kertoo myös, että kaikkialla maailmassa tulisi olla ok olla homo, drama queen tai transsukupuolinen.

Euroopassa ja Aasiassa yhteensä 17 maahan levittäytyvään kampanjaan voi tutustua Monkin verkkosivuilla. Snask esittelee projektinsa myös Behancessa.

Kumppaniblogit

Kaupallinen yhteistyö

Media

26.09.2016 16:30

MTV valitsi Koskiselle seuraajat

MTV:n talous- ja strategiajohtajan pestistä lähteneen Jani Koskisen tehtävät on järjestely uudella tavalla. Nyt tontti on jaettu kahdelle johtajalle.