Yhteistyöt

M&M 10.8. 16:06

Muumi ja Abloy yhdistävät voimansa

Suomalaisbrändit loivat tuotteen, jolle povataan menestystä sekä Pohjoismaissa että Aasiassa.

Abloy ja Muumi tuovat markkinoille Abloy-Muumilukot. Tuoteuutuudessa suositut Muumi-hahmot koristavat perinteisiä Abloy-riippulukkoja.

Yhtiöt suuntaavat tuotteella kansainvälisille markkinoille.

"Aasian maista erityisesti Japani ja Singapore, sekä myös Korea ja Indonesia ovat kohteita, joihin ABLOY-Muumilukkoja viedään. Kiinnostus on suurta myös Pohjoismaissa", kertoo Abloyn myynti- ja markkinointijohtaja Jari Perälä tiedotteessa.

Yhtiöt kertovat tiedotteessa, että brändien tarinoita yhdistää uteliaisuus ja kekseliäisyys.

"ABLOY-lukon keksijää Emil Henrikssonia on luonnehdittu hiljaiseksi ja vaatimattomaksi mutta ennen kaikkea huumorintajuiseksi ja idearikkaaksi mieheksi. Abloyn ytimessä näkyy edelleen vahvasti Henrikssonin perintö, mikä jakaa myös Muumitarinoiden ideologian", Perälä tiivistää.

Kumppaniblogit

Kaupallinen yhteistyö

Mainonnan Monitaho 2017

21.08.2017 11:06

Äänestä Mainonnan Monitaho -tunnustuksen saajaa

Mainonnan Monitaho on MAT-Säätiön jakama markkinointialan tunnustuspalkinto. Se jaetaan henkilölle, joka toimii esimerkillisesti ja menestyksellisesti markkinointiviestinnän alan kehityksen eteen. Ensimmäisen kerran tunnustus jaettiin vuonna 1967. Lukijat voivat äänestää mieleistään ehdokasta M&M:n verkkosivuilla 21.8–13.9. Tunnustus jaetaan perjantaina 22.9.