Asiakasteko

2.10.2013 09:29 päivitetty 4.2.2016 09:32

Muumimaailma sai kunniamaininnan

Vuoden 2013 Suomen asiakastekona on palkittu Fazerin kumppanuuksista ja tapahtumista vastaava kumppanuuspäällikkö Liisa Eerola tiimeineen asiakaskeskeisin yrityskulttuurin edistämisestä.

Vuoden 2013 Suomen asiakastekona on palkittu Fazerin kumppanuuksista ja tapahtumista vastaava kumppanuuspäällikkö Liisa Eerola tiimeineen asiakaskeskeisin yrityskulttuurin edistämisestä.

Kunniamaininnan kilpailussa sai Naantalin Muumimaailma.

"Yli kahdenkymmenen vuoden ajan Muumimaailman vahvuus on ollut kansainvälinen, vahva brändi: kaikki suomalaiset tuntevat Muumit, ja hahmot kiinnostavat ympäri maailmaa", raati perustelee valintaa.

Voittaja ja kunniamaininnan saaja julkistettiin tiistaina Customer Experience Day Finland -tapahtumassa.

Kumppaniblogit

Kaupallinen yhteistyö

Media

22.06.2017 14:30

Parlamentaarisen työryhmän esitys: pienituloisten yleisradioveroa kevennetään

Parlamentaarinen työryhmä esittää yksimielisesti,yleisradioverolain muuttamista niin, että Yle-veron maksukynnys olisi 14 800 euroa kun se nykyisin on 11 100 euroa. Eläketulon maksukynnys olisi 14 100 euroa (nykyisin 10 300 euroa). Päivärahatulon maksukynnys olisi 14 100 euroa (nykyisin 10 300 euroa).