Asiakasteko

2.10.2013 09:29 päivitetty 4.2. 09:32

Muumimaailma sai kunniamaininnan

Vuoden 2013 Suomen asiakastekona on palkittu Fazerin kumppanuuksista ja tapahtumista vastaava kumppanuuspäällikkö Liisa Eerola tiimeineen asiakaskeskeisin yrityskulttuurin edistämisestä.

Vuoden 2013 Suomen asiakastekona on palkittu Fazerin kumppanuuksista ja tapahtumista vastaava kumppanuuspäällikkö Liisa Eerola tiimeineen asiakaskeskeisin yrityskulttuurin edistämisestä.

Kunniamaininnan kilpailussa sai Naantalin Muumimaailma.

"Yli kahdenkymmenen vuoden ajan Muumimaailman vahvuus on ollut kansainvälinen, vahva brändi: kaikki suomalaiset tuntevat Muumit, ja hahmot kiinnostavat ympäri maailmaa", raati perustelee valintaa.

Voittaja ja kunniamaininnan saaja julkistettiin tiistaina Customer Experience Day Finland -tapahtumassa.

Kumppaniblogit

Kaupallinen yhteistyö

Brändien arvostus 2016

07.12.2016 07:39

Lambi haastaa Lotuksen

WC- ja talouspaperivalmistaja Lotus nappasi kaksi mitalisijaa Brändien arvostus -tutkimuksessa.

Vaihde: 0204 42 40

Tilaajapalvelu puh: 0204 42 4100

Puhelun hinta (sis. alv 24%): 8,35 snt/puhelu + 16,69 snt/minuutti. Ulkomailta yritysnumeroon soittamisen hinnoittelee ulkomainen operaattori. Sopimusasiointi: 03051 4100 (8,8 snt/min sis. alv 24 %).