Asiakasteko

2.10.2013 09:29 päivitetty 4.2.2016 09:32

Muumimaailma sai kunniamaininnan

Vuoden 2013 Suomen asiakastekona on palkittu Fazerin kumppanuuksista ja tapahtumista vastaava kumppanuuspäällikkö Liisa Eerola tiimeineen asiakaskeskeisin yrityskulttuurin edistämisestä.

Vuoden 2013 Suomen asiakastekona on palkittu Fazerin kumppanuuksista ja tapahtumista vastaava kumppanuuspäällikkö Liisa Eerola tiimeineen asiakaskeskeisin yrityskulttuurin edistämisestä.

Kunniamaininnan kilpailussa sai Naantalin Muumimaailma.

"Yli kahdenkymmenen vuoden ajan Muumimaailman vahvuus on ollut kansainvälinen, vahva brändi: kaikki suomalaiset tuntevat Muumit, ja hahmot kiinnostavat ympäri maailmaa", raati perustelee valintaa.

Voittaja ja kunniamaininnan saaja julkistettiin tiistaina Customer Experience Day Finland -tapahtumassa.

Kommentti

28.04.2017 12:27

Keskittämällä saat enemmän

Telekilpailu siirtyi viimein kunnolla keskittämiseen. Mitä enemmän simmejä, sitä halvemmaksi tulee, vai...