Design

M&M 23.2.2016 15:24 päivitetty 3.3.2016 15:39

Näillä popoilla Minna Parikka avaa pop upin Harrodsilla

Handout

Kenkäsuunnittelija Minna Parikka lanseeraa lastenkenkämalliston pop up -tilassaan Harrodsilla Lontoossa.

Minna Parikan tavaramerkiksi muodostuneet puput loikkivat nyt lastenkenkämallistona ikonisen lontoolaisen Harrods-tavaratalon lastenkenkäosastolle. Parikalla on käytössään pop-up -tila 25. maaliskuun ja 8. toukokuun välisenä aikana.

Kenkiä on saatavilla naisten ja lasten kokoina.

Pop up -tilassa tullaan näkemään myös useita yksinoikeudella Harrodsille suunniteltuja malleja.

Pop upin teemana on "Follow the Bunny", johdattaen pienet asiakkaat läpi kaninkolon Minna Parikan ihmemaahan. Lapset voivat seurata pupukenkien seikkailuja hyllyillä kurkistuslaatikoiden kautta, tehden esillepanosta dynaamisen ja interaktiivisen.

Minna Parikka Kids -lastenkenkämallistoa myyvät Harrodsin lisäksi muun muassa Selfridges, Harvey Nichols Hong Kong, Luisa Via Roma ja Level Kids.

Kumppaniblogit

Kaupallinen yhteistyö

Media

22.06.2017 14:30

Parlamentaarisen työryhmän esitys: pienituloisten yleisradioveroa kevennetään

Parlamentaarinen työryhmä esittää yksimielisesti,yleisradioverolain muuttamista niin, että Yle-veron maksukynnys olisi 14 800 euroa kun se nykyisin on 11 100 euroa. Eläketulon maksukynnys olisi 14 100 euroa (nykyisin 10 300 euroa). Päivärahatulon maksukynnys olisi 14 100 euroa (nykyisin 10 300 euroa).