Design

M&M 23.2.2016 15:24 päivitetty 3.3.2016 15:39

Näillä popoilla Minna Parikka avaa pop upin Harrodsilla

Handout

Kenkäsuunnittelija Minna Parikka lanseeraa lastenkenkämalliston pop up -tilassaan Harrodsilla Lontoossa.

Minna Parikan tavaramerkiksi muodostuneet puput loikkivat nyt lastenkenkämallistona ikonisen lontoolaisen Harrods-tavaratalon lastenkenkäosastolle. Parikalla on käytössään pop-up -tila 25. maaliskuun ja 8. toukokuun välisenä aikana.

Kenkiä on saatavilla naisten ja lasten kokoina.

Pop up -tilassa tullaan näkemään myös useita yksinoikeudella Harrodsille suunniteltuja malleja.

Pop upin teemana on "Follow the Bunny", johdattaen pienet asiakkaat läpi kaninkolon Minna Parikan ihmemaahan. Lapset voivat seurata pupukenkien seikkailuja hyllyillä kurkistuslaatikoiden kautta, tehden esillepanosta dynaamisen ja interaktiivisen.

Minna Parikka Kids -lastenkenkämallistoa myyvät Harrodsin lisäksi muun muassa Selfridges, Harvey Nichols Hong Kong, Luisa Via Roma ja Level Kids.

Kumppaniblogit

Kaupallinen yhteistyö

Innovaatiot

27.03.2017 18:30

Voitto, Helsingin yliopisto ja SEK kehittivät uuden palvelun

Mediatoimisto Voitto ja Helsingin yliopisto ovat kehittäneet yhteistyössä uuden Unibot-palvelun. Kyseessä on Facebook-ympäristössä toimiva automaattinen, vuorovaikutteinen keskusteluohjelma, joka ohjaa nuoria käyttäjiä heitä kiinnostavien koulutusvaihtoehtojen äärelle.

Yrityskaupat

27.03.2017 12:30

Solita ostaa palvelumuotoilutoimisto Palmun

Digitaalisen liiketoiminnan asiantuntijayritys Solita ostaa yrityskaupassa palvelumuotoilutoimisto Palmun koko osakekannan. Solita ilmoitti yrityskaupasta maanantaina julkaisemassaan tiedotteessa.