Design

M&M 23.2.2016 15:24 päivitetty 3.3.2016 15:39

Näillä popoilla Minna Parikka avaa pop upin Harrodsilla

Handout

Kenkäsuunnittelija Minna Parikka lanseeraa lastenkenkämalliston pop up -tilassaan Harrodsilla Lontoossa.

Minna Parikan tavaramerkiksi muodostuneet puput loikkivat nyt lastenkenkämallistona ikonisen lontoolaisen Harrods-tavaratalon lastenkenkäosastolle. Parikalla on käytössään pop-up -tila 25. maaliskuun ja 8. toukokuun välisenä aikana.

Kenkiä on saatavilla naisten ja lasten kokoina.

Pop up -tilassa tullaan näkemään myös useita yksinoikeudella Harrodsille suunniteltuja malleja.

Pop upin teemana on "Follow the Bunny", johdattaen pienet asiakkaat läpi kaninkolon Minna Parikan ihmemaahan. Lapset voivat seurata pupukenkien seikkailuja hyllyillä kurkistuslaatikoiden kautta, tehden esillepanosta dynaamisen ja interaktiivisen.

Minna Parikka Kids -lastenkenkämallistoa myyvät Harrodsin lisäksi muun muassa Selfridges, Harvey Nichols Hong Kong, Luisa Via Roma ja Level Kids.

Kumppaniblogit

Kaupallinen yhteistyö

Kilpailut

25.02.2017 12:01

Metsästätkö leijonaa? – Mainoskilpailujen plussat ja miinukset

Kevään mainoskilpailuissa pannaan ideat paremmuusjärjestykseen. Samalla järjestykseen pannaan tekijät, toimistot, ketjut ja jopa maat. Tällä kertaa ei puhuta siitä, miksi Ruotsi voittaa ja Suomi ei, vaan siitä, kannattaako kilpailuihin osallistua ja jos kannattaa, niin mihin?

Kommentti

24.02.2017 11:12

Hasan & Partners upotti itsensä suohon

"Hasan & Partners ajoi Planin tilanteeseen, jossa se joutui puolustamaan, että heidän kampanjoissaan käytetyt faktat pitävät kutinsa. Se on paitsi surullista, myös epälojaalia asiakasta kohtaan", toimittaja Cilla Bhose kirjoittaa.

Elokuvat

24.02.2017 09:53

Lidlistä Tuntemattoman sotilaan yhteistyökumppani

Saksalainen vähittäiskauppaketju kertoo haluavansa tukea suomalaista kulttuuria. "Uusi Tuntematon sotilas ei toteutuisi ilman kumppaneita", elokuvaprojektin yhteyspäällikkö Laura Sutinen kertoo.