Asiakaspalvelu

M&M 23.2. 11:01 päivitetty 3.3. 15:39

Nelly.com uudistaa asiakaspalveluaan Tiedon avulla

Colourbox

Asiakaspalvelun uudistamisella Nelly.com haluaa tarjota asiakkailleen personoituja palveluja.

Verkossa toimiva vaatekauppa Nelly.com kertoo valinneensa Tiedon kumppanikseen asiakaspalvelun parantamiseen.

Tieto ja Nelly.com allekirjoittivat kolmen vuoden mittaisen sopimuksen Tiedon pilvipohjaisesta Customer Care as a Service -asiakaspalveluratkaisusta.

Asiakaspalvelua on määrä parantaa kaikissa Nelly.comin kanavissa, verkossa, puheluissa, chateissa, sähköpostissa ja sosiaalisessa mediassa.

"Uskomme, että yhteistyössä Tiedon kanssa voimme luoda asiakkaillemme saumattoman digitaalisen kokemuksen", sanoo Nelly.comin toimitusjohtaja Magnus Månsson tiedotteessa.

"Ratkaisu antaa Nelly.comille monia liiketoiminnallisia etuja. Ennen kaikkea ratkaisu yhtenäistää asiakaspalvelua, mikä mahdollistaa asiakaskohtaisesti parhaiden ja personoitujen kokemusten tarjoamisen. Ratkaisu helpottaa asiakkaiden ostokäyttäytymisen analysointia ja asiakkaita kiinnostavien tarjousten tekemistä, millä toivotaan olevan myyntiä lisäävä vaikutus. Nelly.com pystyy tarjoamaan ostosten tekoon personoitua palvelua, jota asiakkaat juuri nyt toivovat", kertoo puolestaan Tiedon vastaava myyntijohtaja Peter Axelsson.

Nelly.com on Skandinaviassa toimiva verkkovaatekauppa, joka on suunnattu 18-35-vuotiaille naisille ja miehille.

Tieto on Pohjoismaissa toimiva tietotekniikan palveluyritys, joka tarjoaa IT-palveluita sekä tuotekehityspalveluita viestinnän ja sulautettujen teknologioiden alalla.

Kumppaniblogit

Kaupallinen yhteistyö

Vaihde: 0204 42 40

Tilaajapalvelu puh: 0204 42 4100

Puhelun hinta (sis. alv 24%): 8,35 snt/puhelu + 16,69 snt/minuutti. Ulkomailta yritysnumeroon soittamisen hinnoittelee ulkomainen operaattori. Sopimusasiointi: 03051 4100 (8,8 snt/min sis. alv 24 %).