Kumppanuudet

M&M 1.12.2016 10:02

Neste valitsi Esa Digitalin

Krista Kierikka

Esa Digital modernisoi Nesteen diginäyttöjärjestelmän uuden kumppanuuden myötä.

Mediatalo Keskisuomalaisen tytäryhtiö Esa Digital uudistaa Nesteen liikenneasemien diginäytöt.

Nesteen ja Esa Digitalin yhteistyösopimuksen myötä näyttöjä käytetään jatkossa kohdennettuun markkinointiin ja viestintään. Sopimus kattaa mittarikentän digitaalisen näyttöjärjestelmän uudistamisen, led-suurkuvanäyttöjen toimituksen sekä valtakunnallisen mediamyynnin palvelut.

Esa Digitalin toimitusjohtaja Esa Rimpiläinen kertoo, että uusille diginäytöille voidaan nostaa sosiaalisen median päivityksiä tai rss-syötteitä. Viestintään on tavoitteena saada reaaliaikainen elementti.

"Tämä kauppa on hieno avaus, jolle haemme aktiivisesti jatkoa. Aiomme kasvattaa tätä liiketoimintaa", Keskisuomalaisen toimitusjohtaja Vesa-Pekka Kangaskorpi puolestaan arvioi.

Yritys teetti kesällä yhdessä TNS Gallupin kanssa selvityksen, jonka mukaan Neste-liikenneasemilla saavutetaan valtakunnallisesti noin 7,2 miljoonaa bruttokontaktia kuukaudessa.

Lahtelaisen Esa Digitalin viime vuoden liikevaihto oli 1,1 miljoonaa euroa. Tilikauden tulos jäi miltei 400 000 euroa miinukselle. Koko Keskisuomalaisen liikevaihto taas oli 149,8 miljoonaa euroa. Yhtiön liikevoitto oli 13,6 miljoonaa euroa.

Kumppaniblogit

Kaupallinen yhteistyö

Mainonnan monitaho

22.09.2017 10:37

Tuula Kallio valittiin Mainonnan Monitahon saajaksi

Dagmarin Tuula Kallio on vuoden 2017 Mainonnan Monitaho -tunnustuksen saaja. Hän haluaa ohjata tunnustukseen kuuluvan MAT-säätiön stipendin startupille, joka edistää tekoälyn ja teknologian hyödyntämistä markkinoinnissa. 5 000 euron arvoisen stipendin saavaa yritystä etsitään vielä.