Netflix

M&M 1.3.2016 20:15 päivitetty 3.3.2016 15:40

Netflixin uusi ominaisuus tekee palvelusta "paremman"

Netflix

Uuden ominaisuuden myötä pysähtymällä sarjan tai elokuvan kohdalle muutamaksi sekunniksi, Netflix näyttäisi käyttäjälle automaattisesti kyseisen trailerin.

Tuntuuko joskus, että käytät Netflixissä enemmän aikaa sisällön selailuun ja etsimiseen kuin itse sen katseluun? Netflix tiedostaa ongelman ja yrittää nyt tehdä mielekkään sisällön löytämisestä helpompaa.

Business Insiderin jututtama Netflix väläytti Barcelonan puhelinmessuilla uutta ominaisuutta, automaattisesti toistettavia trailereita. Toimintaperiaate on yksinkertainen: mikäli käyttäjä osoittaa mielenkiintoa jotakin sarjaa tai elokuvaa kohtaan pysähtymällä sen kohdalle muutamaksi sekunniksi, näyttäisi palvelu automaattisesti kyseisen trailerin.

Leffatrailerit kestävät yleensä useita minuutteja, mutta Netflix-trailereista on ilmeisesti tarkoitus tehdä huomattavasti lyhyempiä.

Netflix testaa tällä hetkellä ominaisuutta noin kolmen tuhannen käyttäjän voimin. Business Insiderin haastattelemat Netflixin edustajat ovat kuitenkin luottavaisia, että ominaisuus tuodaan pian markkinoille.

"Haluamme ottaa perinteisestä televisiosta ihmisille tutut ominaisuudet ja tehdä niiden avulla nettitelevisiosta paremman", toteaa Netflixin Euroopan viestinnästä vastaava Joris Evers.

Lähde: Tivi

Kumppaniblogit

Kaupallinen yhteistyö

Kilpailut

25.02.2017 12:01

Metsästätkö leijonaa? – Mainoskilpailujen plussat ja miinukset

Kevään mainoskilpailuissa pannaan ideat paremmuusjärjestykseen. Samalla järjestykseen pannaan tekijät, toimistot, ketjut ja jopa maat. Tällä kertaa ei puhuta siitä, miksi Ruotsi voittaa ja Suomi ei, vaan siitä, kannattaako kilpailuihin osallistua ja jos kannattaa, niin mihin?

Kommentti

24.02.2017 11:12

Hasan & Partners upotti itsensä suohon

"Hasan & Partners ajoi Planin tilanteeseen, jossa se joutui puolustamaan, että heidän kampanjoissaan käytetyt faktat pitävät kutinsa. Se on paitsi surullista, myös epälojaalia asiakasta kohtaan", toimittaja Cilla Bhose kirjoittaa.

Elokuvat

24.02.2017 09:53

Lidlistä Tuntemattoman sotilaan yhteistyökumppani

Saksalainen vähittäiskauppaketju kertoo haluavansa tukea suomalaista kulttuuria. "Uusi Tuntematon sotilas ei toteutuisi ilman kumppaneita", elokuvaprojektin yhteyspäällikkö Laura Sutinen kertoo.