Nimitykset

M&M 15.2.2016 09:26 päivitetty 3.3.2016 15:39

Nike nimitti ensimmäisen digijohtajan

Nike

Nike satsaa uudistamiseen nimittämällä brändille digijohtajan.

Nike on saanut vihdoin ensimmäisen digijohtajan.

Tehtävään nimitetty Adam Sussman on työskennellyt Nikella vuodesta 2014. Hän siirtyy digijohtajan tehtävään globaalista strategiasta ja kehityksestä vastaavan johtajan paikalta.

Digijohtajana Sussmanin vastuulla ovat Niken tuotteet ja palvelut verkossa, Nike+ sekä brändin muut digialustat. Hän raportoi tehtävästään brändijohtaja Trevor Edwardsille.

The Drum arvioi, että taustalla on kiristyvä kilpailu ja Niken tarve uudistua asustebrändistä palvelusuunnitteluyritykseksi.

Kumppaniblogit

Kaupallinen yhteistyö

Kilpailut

25.02.2017 12:01

Metsästätkö leijonaa? – Mainoskilpailujen plussat ja miinukset

Kevään mainoskilpailuissa pannaan ideat paremmuusjärjestykseen. Samalla järjestykseen pannaan tekijät, toimistot, ketjut ja jopa maat. Tällä kertaa ei puhuta siitä, miksi Ruotsi voittaa ja Suomi ei, vaan siitä, kannattaako kilpailuihin osallistua ja jos kannattaa, niin mihin?

Kommentti

24.02.2017 11:12

Hasan & Partners upotti itsensä suohon

"Hasan & Partners ajoi Planin tilanteeseen, jossa se joutui puolustamaan, että heidän kampanjoissaan käytetyt faktat pitävät kutinsa. Se on paitsi surullista, myös epälojaalia asiakasta kohtaan", toimittaja Cilla Bhose kirjoittaa.

Elokuvat

24.02.2017 09:53

Lidlistä Tuntemattoman sotilaan yhteistyökumppani

Saksalainen vähittäiskauppaketju kertoo haluavansa tukea suomalaista kulttuuria. "Uusi Tuntematon sotilas ei toteutuisi ilman kumppaneita", elokuvaprojektin yhteyspäällikkö Laura Sutinen kertoo.