Yritysostot

M&M 26.2.2016 14:16 päivitetty 3.3.2016 15:39

Nordic Morning osti ruotsalaisen CountQuestin

Nordic Morningin mukaan CountQuestin hankinta vahvistaa Nordic Morningin asemaa nopeasti kasvavilla digitaalisen analytiikan markkinoilla.

Nordic Morning kertoo ostaneensa ruotsalaisen CountQuest Interactive AB:n.

Digitaaliseen analytiikkaan erikoistunut CountQuest keskittyy datan hallintaan ja web-analytiikkaan.

Yhtiö tarjoaa räätälöityä päätöksenteon tukea yrityksille ja organisaatioille, jotka ovat aktiivisia digitaalisissa kanavissa.

CountQuest on Adoben sertifioitu strateginen kumppani, joka on erikoistunut Adobe Analytics -ohjelmistoratkaisuihin.

”CountQuestin osaaminen täydentää erinomaisesti palvelutarjontaamme ja vahvistaa kykyämme auttaa asiakkaita digitaalisesssa transformaatiossa ja vahvan digipresenssin luomisessa. Panostaminen datan hallintaan ja analytiikkaan on yksi Nordic Morningin strategian kulmakivistä”, sanoo sanoo Nordic Morningin toimitusjohtaja Timo Lepistö tiedotteessa.

Nordic Morning on pohjoismainen viestintäkonserni, joka auttaa asiakkaitaan digitaalisessa maailmassa. Konsernissa työskentelee 800 viestinnän ammattilaista 15 yhtiössä Suomessa, Ruotsissa, Tanskassa, Norjassa, Ukrainassa ja Intiassa.

Kumppaniblogit

Kaupallinen yhteistyö

Kommentti

21.07.2017 11:41

Onhan naisen takakontti hyvässä kunnossa?

Mainoksissa naiset esitetään yhä yksipuolisesti ja yleensä mieskatseen kautta. Body positivity -liike tähtää katsomaan naisia eri kuvakulmasta.