Yritysostot

M&M 26.2.2016 14:16 päivitetty 3.3.2016 15:39

Nordic Morning osti ruotsalaisen CountQuestin

Nordic Morningin mukaan CountQuestin hankinta vahvistaa Nordic Morningin asemaa nopeasti kasvavilla digitaalisen analytiikan markkinoilla.

Nordic Morning kertoo ostaneensa ruotsalaisen CountQuest Interactive AB:n.

Digitaaliseen analytiikkaan erikoistunut CountQuest keskittyy datan hallintaan ja web-analytiikkaan.

Yhtiö tarjoaa räätälöityä päätöksenteon tukea yrityksille ja organisaatioille, jotka ovat aktiivisia digitaalisissa kanavissa.

CountQuest on Adoben sertifioitu strateginen kumppani, joka on erikoistunut Adobe Analytics -ohjelmistoratkaisuihin.

”CountQuestin osaaminen täydentää erinomaisesti palvelutarjontaamme ja vahvistaa kykyämme auttaa asiakkaita digitaalisesssa transformaatiossa ja vahvan digipresenssin luomisessa. Panostaminen datan hallintaan ja analytiikkaan on yksi Nordic Morningin strategian kulmakivistä”, sanoo sanoo Nordic Morningin toimitusjohtaja Timo Lepistö tiedotteessa.

Nordic Morning on pohjoismainen viestintäkonserni, joka auttaa asiakkaitaan digitaalisessa maailmassa. Konsernissa työskentelee 800 viestinnän ammattilaista 15 yhtiössä Suomessa, Ruotsissa, Tanskassa, Norjassa, Ukrainassa ja Intiassa.

Kumppaniblogit

Kaupallinen yhteistyö

Kilpailut

25.02.2017 12:01

Metsästätkö leijonaa? – Mainoskilpailujen plussat ja miinukset

Kevään mainoskilpailuissa pannaan ideat paremmuusjärjestykseen. Samalla järjestykseen pannaan tekijät, toimistot, ketjut ja jopa maat. Tällä kertaa ei puhuta siitä, miksi Ruotsi voittaa ja Suomi ei, vaan siitä, kannattaako kilpailuihin osallistua ja jos kannattaa, niin mihin?

Kommentti

24.02.2017 11:12

Hasan & Partners upotti itsensä suohon

"Hasan & Partners ajoi Planin tilanteeseen, jossa se joutui puolustamaan, että heidän kampanjoissaan käytetyt faktat pitävät kutinsa. Se on paitsi surullista, myös epälojaalia asiakasta kohtaan", toimittaja Cilla Bhose kirjoittaa.

Elokuvat

24.02.2017 09:53

Lidlistä Tuntemattoman sotilaan yhteistyökumppani

Saksalainen vähittäiskauppaketju kertoo haluavansa tukea suomalaista kulttuuria. "Uusi Tuntematon sotilas ei toteutuisi ilman kumppaneita", elokuvaprojektin yhteyspäällikkö Laura Sutinen kertoo.