Mainokset

M&M 10.1.2016 09:49 päivitetty 3.3.2016 15:37

Old Spicen uusi mainoskasvo ratsastaa valaalla

Kuvakaappaus

Legendary Man yltää huimiin tempauksiin latoen mukafilosofisia lausahduksiaan uuden tuotesarjan kampanjassa.

Miestentuotebrändi Old Spice luottaa jälleen machohuumorin voimaan uuden tuotesarjansa lanseerauskampanjassa Legendary Protection for Legendary Men.

Antiperspirantteja ja suihkusaippuoita sisältävän Hardest Working Collectionin keulamieheksi on tuotu uusi hahmo: Legendary Man eli legendaarinen mies. Hän pelaa tennistä valaan selässä ja käy kiihdytyskilpailua rakettiautolla räjähtämispisteeseen saakka.

Uusi hahmo on eurooppalaisella aksentilla puhuva, intellektuellina esiintyvä miesten mies. Hän kysyy: "Onko rajoja sille, kuinka paljon elämää voin elää elämässäni?" tai lausahtaa "jos täyttää aivonsa tiedolla, sinne ei jää tilaa haaveille".

Aiemmin Old Spicen myyntimiehenä toiminut Terry Crews esiintyy sarjan viisisekuntisissa tuoteteknologiaspoteissa, kertoo kertoo Creativity-sivusto.

Old Spice on päässyt myös The Gunn Reportin 20 parhaan tällä vuosisadalla julkaistun mainoksen listalle The Man Your Man Could Smell Like -mainoksella, jonka on suunnitellut edelleen brändin mainostoimistona toimiva Wieden & Kennedy Portland.

 

Kumppaniblogit

Kaupallinen yhteistyö

Kilpailut

25.02.2017 12:01

Metsästätkö leijonaa? – Mainoskilpailujen plussat ja miinukset

Kevään mainoskilpailuissa pannaan ideat paremmuusjärjestykseen. Samalla järjestykseen pannaan tekijät, toimistot, ketjut ja jopa maat. Tällä kertaa ei puhuta siitä, miksi Ruotsi voittaa ja Suomi ei, vaan siitä, kannattaako kilpailuihin osallistua ja jos kannattaa, niin mihin?

Kommentti

24.02.2017 11:12

Hasan & Partners upotti itsensä suohon

"Hasan & Partners ajoi Planin tilanteeseen, jossa se joutui puolustamaan, että heidän kampanjoissaan käytetyt faktat pitävät kutinsa. Se on paitsi surullista, myös epälojaalia asiakasta kohtaan", toimittaja Cilla Bhose kirjoittaa.

Elokuvat

24.02.2017 09:53

Lidlistä Tuntemattoman sotilaan yhteistyökumppani

Saksalainen vähittäiskauppaketju kertoo haluavansa tukea suomalaista kulttuuria. "Uusi Tuntematon sotilas ei toteutuisi ilman kumppaneita", elokuvaprojektin yhteyspäällikkö Laura Sutinen kertoo.