Mainokset

M&M 10.1. 09:49 päivitetty 3.3. 15:37

Old Spicen uusi mainoskasvo ratsastaa valaalla

Kuvakaappaus

Legendary Man yltää huimiin tempauksiin latoen mukafilosofisia lausahduksiaan uuden tuotesarjan kampanjassa.

Miestentuotebrändi Old Spice luottaa jälleen machohuumorin voimaan uuden tuotesarjansa lanseerauskampanjassa Legendary Protection for Legendary Men.

Antiperspirantteja ja suihkusaippuoita sisältävän Hardest Working Collectionin keulamieheksi on tuotu uusi hahmo: Legendary Man eli legendaarinen mies. Hän pelaa tennistä valaan selässä ja käy kiihdytyskilpailua rakettiautolla räjähtämispisteeseen saakka.

Uusi hahmo on eurooppalaisella aksentilla puhuva, intellektuellina esiintyvä miesten mies. Hän kysyy: "Onko rajoja sille, kuinka paljon elämää voin elää elämässäni?" tai lausahtaa "jos täyttää aivonsa tiedolla, sinne ei jää tilaa haaveille".

Aiemmin Old Spicen myyntimiehenä toiminut Terry Crews esiintyy sarjan viisisekuntisissa tuoteteknologiaspoteissa, kertoo kertoo Creativity-sivusto.

Old Spice on päässyt myös The Gunn Reportin 20 parhaan tällä vuosisadalla julkaistun mainoksen listalle The Man Your Man Could Smell Like -mainoksella, jonka on suunnitellut edelleen brändin mainostoimistona toimiva Wieden & Kennedy Portland.