Kampanjat

M&M 15.3.2016 12:14

"Onko meillä varaa olla tukematta?" - Martti Suosalo kannustaa tukemaan taidetta Kansallisgallerian lyhytfilmissä

Kansallisgalleria

Kansallisgallerian varainhankintakampanja käynnistyy Havas Helsingin lyhytelokuvalla.

Markkinointiviestintä- ja mediatoimisto Havas Helsinki on suunnitellut Kansallisgallerian varainhankintakampanjalle lyhytelokuvan, jota tähdittää näyttelijä Martti Suosalo.

Teko on suomalaisen tarina -lyhytelokuva avaa Ateneumin, Kiasman ja Sinebrychoffin taidemuseon toimintaa pyörittävän Kansallisgallerian varainhankintakampanjan julkisen vaiheen.

Also Starringin tuottamassa lyhytelokuvassa Martti Suosalo käy läpi Suomen taiteen historiaa ja perustelee taiteen tukemisen tärkeyttä.

Filmi on osa laajempaa kampanjaa, jonka aikana voi muun muassa jättää viestin jälkipolville. Vuonna 2050 viestit päätyvät yleisön luettaviksi ja koettaviksi.

Varainhankintakampanjan tavoitteena on kerätä pääomaa Kansallisgallerian säätiölle yrityksiltä, yhteisöiltä ja yksityishenkilöiltä. Valtio tukee Kansallisgallerian varainhankintaa lahjoittamalla jokaista kerättyä euroa kohden 2,5 euroa. Kampanjalle asetettu keräystavoite on kahdeksan miljoonaa euroa ja keräysaikaa on 30. kesäkuuta 2017 asti.

Havas Helsingin asiakkaita ovat muun muassa IBM, A-klinikkasäätiö, Suomen Syöpäyhdistys, Cubus ja Dressmann.

Toimisto on osa kansainvälistä Havas Groupia, joka toimii yli 100 maassa ja työllistää noin 16 000 henkeä.

Kumppaniblogit

Kaupallinen yhteistyö

Maksaminen

19.10.2017 18:06

MP: Apple Pay tulee vihdoin Suomeen

Apple julkistaa maksupalvelunsa Suomessa ensi viikolla, kertoo Ruotsin Macpro-sivusto nimettömiin lähteisiin vedoten.