Kampanjat

M&M 15.3.2016 12:14

"Onko meillä varaa olla tukematta?" - Martti Suosalo kannustaa tukemaan taidetta Kansallisgallerian lyhytfilmissä

Kansallisgalleria

Kansallisgallerian varainhankintakampanja käynnistyy Havas Helsingin lyhytelokuvalla.

Markkinointiviestintä- ja mediatoimisto Havas Helsinki on suunnitellut Kansallisgallerian varainhankintakampanjalle lyhytelokuvan, jota tähdittää näyttelijä Martti Suosalo.

Teko on suomalaisen tarina -lyhytelokuva avaa Ateneumin, Kiasman ja Sinebrychoffin taidemuseon toimintaa pyörittävän Kansallisgallerian varainhankintakampanjan julkisen vaiheen.

Also Starringin tuottamassa lyhytelokuvassa Martti Suosalo käy läpi Suomen taiteen historiaa ja perustelee taiteen tukemisen tärkeyttä.

Filmi on osa laajempaa kampanjaa, jonka aikana voi muun muassa jättää viestin jälkipolville. Vuonna 2050 viestit päätyvät yleisön luettaviksi ja koettaviksi.

Varainhankintakampanjan tavoitteena on kerätä pääomaa Kansallisgallerian säätiölle yrityksiltä, yhteisöiltä ja yksityishenkilöiltä. Valtio tukee Kansallisgallerian varainhankintaa lahjoittamalla jokaista kerättyä euroa kohden 2,5 euroa. Kampanjalle asetettu keräystavoite on kahdeksan miljoonaa euroa ja keräysaikaa on 30. kesäkuuta 2017 asti.

Havas Helsingin asiakkaita ovat muun muassa IBM, A-klinikkasäätiö, Suomen Syöpäyhdistys, Cubus ja Dressmann.

Toimisto on osa kansainvälistä Havas Groupia, joka toimii yli 100 maassa ja työllistää noin 16 000 henkeä.

Kumppaniblogit

Kaupallinen yhteistyö

Mainonnan Monitaho 2017

21.08.2017 11:06

Äänestä Mainonnan Monitaho -tunnustuksen saajaa

Mainonnan Monitaho on MAT-Säätiön jakama markkinointialan tunnustuspalkinto. Se jaetaan henkilölle, joka toimii esimerkillisesti ja menestyksellisesti markkinointiviestinnän alan kehityksen eteen. Ensimmäisen kerran tunnustus jaettiin vuonna 1967. Lukijat voivat äänestää mieleistään ehdokasta M&M:n verkkosivuilla 21.8–13.9. Tunnustus jaetaan perjantaina 22.9.