Nimitykset

M&M 21.9. 12:36

Otava pani markkinoinnin ja viestinnän johdon uusiksi

Kirsi Tähjänjoki

Kustannusosakeyhtiö Otava on nimittänyt Kirsi Tähjänjoen markkinointi- ja viestintäjohtajakseen.

Uudessa tehtävässään Kirsi Tähjänjoki vastaa Otavan yleisen kirjallisuuden, eli kotimaisen ja suomennetun kaunokirjallisuuden, lasten- ja nuortenkirjojen sekä tietokirjojen markkinoinnin ja viestinnän kokonaisuudesta.

Hänen vastuualueensa kattaa kaikkien Otavan kirjaryhmän kustantamojen, eli myös Like Kustannuksen, F-kustannuksen, Moreenin ja Nemon viestinnän ja markkinoinnin.

Tähjänjoki siirtyy tehtävään Otavan markkinointi- ja viestintäpäällikön pestistä. Hän on työskennellyt Otavassa vuodesta 2005.

"Hyvä kirja tuo iloa, se voi myös lohduttaa vaikeina hetkinä tai opettaa jotain uutta itsestä ja ympäröivästä maailmasta. Kirjat heräävät eloon jokaisessa lukijassa eri tavalla. Tavoitteenani on saattaa markkinoinnin ja viestinnän keinoin lukijat ja kirjat yhteen", Tähjänjoki kertoo M&M:lle.

Aiemmin hän on työskennellyt Alma Median digitaalisiin kuluttajapalveluihin kuuluvassa Monsterissa markkinointipäällikkönä ja useita vuosia Messukeskuksessa.

Tähjänjoen lisäksi Otava on julkistanut muitakin nimityksiä markkinoinnin ja viestinnän parissa.

Adèle Couavoux on nimitetty Otavan viestintäpäälliköksi. Hänen vastuualueensa on Otavan kirjaryhmän kaikkien kustantamojen tietokirjojen viestintä.

Suvi-Päivikki Jänkälä taas aloittaa markkinointisuunnittelijana vastuualueenaan Otavan kirjojen ja kirjailijoiden sosiaalisen median markkinoinnin strateginen kehittäminen, suunnittelu ja toteutus.

Kumppaniblogit

Kaupallinen yhteistyö