Media

Laura Kukkonen 16.10. 12:38 päivitetty 16.10. 14:25

Otavamedia houkuttelee mainostajia laajalla mediakampanjalla

Otavamedia
Otavamedian uuden kampanjan teemana on rajattomuus.

Otava-konserniin kuuluva Otavamedia on uudistanut brändinsä ja yritysasiakkailleen suunnatun mainontansa.

Otavamedian uuden brändin ja yhtiön uuden strategian mukainen mainoskampanja on alkanut tällä viikolla. Mainontaa näkyy Otavamedian omien medioiden lisäksi MTV:llä ja Katsomo-palvelussa, Bauer Median radiokanavilla ja Alma Mediaan kuuluvan Alma Talentin printti- ja digimainospaikoilla.

Rajaton-kampanjan luovassa suunnittelussa on ollut mukana mainostoimisto Folk Finland. Tarinallisen mainosfilmin tekemisessä on ollut mukana Folkin lisäksi Cocoa Mediaproductions. Yritysasiakkaille suunnatun, uuden verkkosivuston luomisessa on käytetty Otavamedian omaa osaamista.

Kampanjan tavoitteena on kommunikoida Otavamedian palveluista ja kokonaisuuksista asiakaslähtöisesti, kertoo Otavamedian b-to-b-markkinoinnista ja tutkimuksesta vastaava johtaja Milla Wiksten.

Uudistuksen suunnittelu alkoi keväällä sen jälkeen kun sisältömarkkinointitoimisto Otavamedia Oma oli viime vuoden lopulla fuusioitunut Otavamediaan. Brändiuudistuksen tavoitteena on viestiä yritysasiakkaille siitä, että Otavamedia lupaa palvella mediatalona asiakkaitaan entistä kokonaisvaltaisemmin.

Uudistuksen lanseerauskampanjan teemana on rajattomuus, jolla haastetaan muun muassa perinteistä jaottelua oman ja ostetun median välillä. Käytännössä Otavamedian uusi verkkosivusto on tuonut oman ja ostetun median ratkaisut yhteen.

Markkinointi & Mainonta on osa Alma Talentia.

Artikkelia muokattu kello 14.24. Täsmennetty uudistuskampanjan tekijöiden työnjakoa.

Yritykset

22.11.2017 12:43

Solita avaa konttorin Viroon

Yritys etsii tällä hetkellä Tallinnaan erityisesti datasta, pilvipalveluista, ohjelmistokehityksestä sekä tietoturvasta kiinnostuneita kokeneita asiantuntijoita.