Kampanja

M&M 5.2.2016 11:42 päivitetty 3.3.2016 15:38

"Painajainen puhelimessasi" - Elisan ja F-Securen kampanja muistuttaa tietoturvan tärkeydestä

Kuvakaappaus Elisan kampanjafilmistä.

Bob the Robotin suunnittelemassa juhlavuoden kampanjafilmissä nähdään, kuinka "yksikin suojaamaton laite avaa rikolliselle oven kotiisi".

Operaattoriyhtiö Elisa on yhdessä tietoturvayhtiö F-Securen kanssa tarjonnut suomalaisille tietoturvapalveluista jo 15 vuoden ajan.

Juhlavuoden kunniaksi yhtiöt ovat julkistaneet yhteiskampanjan, jonka teemana on perheen tietoturva.

"Juhlakampanjassa kiinnitämme kuluttajien huomion koko perheen älypuhelinten ja tablettien tietoturvaan, joka usein jää hoitamatta niiltäkin joiden tietokoneet on hyvin suojattu. Alle 10 prosenttia suomalaisista mobiililaitteista on suojattu", kertoo Elisan markkinointijohtaja Tomi Wirtanen tiedotteessa.

Mainostoimisto Bob the Robotin suunnittelema ja Bob the Robot Picturesin tuottama Nightware – painajainen pesii puhelimessasi -lyhytelokuva konkretisoi kauhuleffan tapaan, mitä uhkia suojaamattomat laitteet aiheuttavat.

Verkossa jaettavan lyhytfilmin lisäksi aiheeseen voi tutustua kampanjasivustolla. Wirtasen mukaan F-Securen kanssa toteutettu "selkeä yhteiskampanja ja mittakaava on täysin uudenlaista tekemistä".

Mainosfilmissä vilahtavat myös Elisan Hintasaarnaajat.

 

Kumppaniblogit

Kaupallinen yhteistyö

Innovaatiot

27.03.2017 18:30

Voitto, Helsingin yliopisto ja SEK kehittivät uuden palvelun

Mediatoimisto Voitto ja Helsingin yliopisto ovat kehittäneet yhteistyössä uuden Unibot-palvelun. Kyseessä on Facebook-ympäristössä toimiva automaattinen, vuorovaikutteinen keskusteluohjelma, joka ohjaa nuoria käyttäjiä heitä kiinnostavien koulutusvaihtoehtojen äärelle.

Yrityskaupat

27.03.2017 12:30

Solita ostaa palvelumuotoilutoimisto Palmun

Digitaalisen liiketoiminnan asiantuntijayritys Solita ostaa yrityskaupassa palvelumuotoilutoimisto Palmun koko osakekannan. Solita ilmoitti yrityskaupasta maanantaina julkaisemassaan tiedotteessa.