Brändiuudistus

M&M 20.1. 16:03 päivitetty 3.3. 15:37

Palmia uudisti brändinsä - uusi ilme viittaa "todellisen työn tekemiseen"

Palmia

Palmian uudessa visuaalisessa ilmeessä korostuu käsi.

Vuoden 2015 alussa yhtiöitetty Helsingin kaupungin liikelaitos eli Palmia Oy on uudistanut brändinsä. Uusi brändi lanseerattiin 16. tammikuuta 2016.

Siitä lähtien kun Palmia vuonna 2003 perustettiin, nimen ja logon tausta-ajatuksena on ollut käsillä tekeminen, toiminta ja palvelu. Tämä ei muuttunut brändiuudistuksessa.

"Uusi brändi itse asiassa jatkaa tarinaa, kertoen yrityksestä ja ihmisistä, jotka aidosti haluavat palvella päivästä toiseen", brändiuudistusta johtanut Jarkko Mononen Mainostoimisto REDistä kertoo tiedotteessa.

Palmian uudessa visuaalisessa ilmeessä korostuu käsi, ja ilme viittaakin yhtiön mukaan "käsillä tekemisen perinteeseen, todellisen työn tekemiseen sekä palveluun".

Yhtiön brändin ja toiminnan keskiössä on etenkin tulevaisuudessa asiakas.

"Uuden visuaalisuuden myötä kuvamaailman keskiössä on niin ikään asiakas. Eikä aina palvelut maksava tai tilaava asiakas vaan tavallinen kaupunkilainen eli Palmian palvelut arjessaan kokeva asiakas", Mononen sanoo.

Kumppaniblogit

Kaupallinen yhteistyö