Pepsi

M&M 22.2.2016 13:42 päivitetty 3.3.2016 15:39

Pepsi tuo omat emojit tölkkeihin ja pulloihin

Colourbox

"PepsiMojit" tulevat näkymään kesällä noin sadalla markkina-alueella.

Pepsi aikoo tehdä emojeista uuden kampanjansa keskipisteen.

Yhtiö suunnittelee markinoivansa erityisesti Pepsille suunniteltuja emoji-tölkkejä ja -pulloja tänä vuonna kansainvälisesti yli sadalla eri markkina-alueella, kertoo Ad Age.

PepsiMoji-kampanja alkoi jo viime vuoden puolella Venäjällä, Kanadassa ja Thaimaassa.

"Emojit ovat tämän päivän kieltä, mutta kukaan ei ole tuonut niitä maailmaan, kuten Pepsi aikoo vuonna 2016", Pepsin toimitusjohtaja Indra Nooyi sanoo.

Nooyin mukaan Pepsin emojeja on yli 70 kappaletta ja ne painetaan tölkkeihin, kuppeihin ja mukeihin.

"Asiakkaamme ovat hyvin innoissaan tästä kampanjasta, joka tulee näkymään noin sadalla markkina-alueella tänä kesänä."

Pepsi aikoo mainostaa kampanjaansa digitaalisesti, sekä perinteisen mainonnan kautta. Markkinoijalla on suunnitelmissa laajentaa emojeja myös muualle.

Pepsi on esimerkiksi lyöttäytynyt yhteistyöhön muotisuunnittelija Jeremy Scottin kanssa tuodakseen markkinoille PepsiMojien inspiroimat aurinkolasit.

Euroopassa tulee näkymään myös jalkapalloon keskittyvä kampanja, joka sisältää jalkapalloaiheisia emojeja.

Kumppaniblogit

Kaupallinen yhteistyö

Media

22.06.2017 14:30

Parlamentaarisen työryhmän esitys: pienituloisten yleisradioveroa kevennetään

Parlamentaarinen työryhmä esittää yksimielisesti,yleisradioverolain muuttamista niin, että Yle-veron maksukynnys olisi 14 800 euroa kun se nykyisin on 11 100 euroa. Eläketulon maksukynnys olisi 14 100 euroa (nykyisin 10 300 euroa). Päivärahatulon maksukynnys olisi 14 100 euroa (nykyisin 10 300 euroa).