Lehdet

M&M 28.1.2016 09:22 päivitetty 3.3.2016 15:38

Pirkka-lehti uudistui: "Tuotamme jatkuvasti sisältöjä kaikkiin Pirkka Median kanaviin"

Pirkka

Lehden lisäksi Pirkka Mediaan kuuluvat myös digitaaliset ja sosiaalisen median kanavat.

Kuva: Pirkka

K-ryhmän asiakaslehti Pirkka uudisti sisältönsä ja ulkoasunsa.

”On hienoa olla rakentamassa uudenlaista mediakokonaisuutta. Uudessa Pirkka-deskissä tuotamme jatkuvasti sisältöjä kaikkiin Pirkka-median kanaviin, reagoimme lukijoiden tarpeisiin ja autamme heitä tekemään fiksuja valintoja. Vinkkien ja hyötytiedon lisäksi haluamme myös inspiroida lukijoita ja tarjota kiinnostavaa luettavaa”, sanoo toimitusjohtaja Jyrki Rehumäki A-lehdet Dialogista tiedotteessa.

Pirkka-lehteä painetaan vuodessa lähes kahdeksan miljoonaa kappaletta. Pirkka Median kustantaja on A-lehdet Dialogi Oy.

Pirkka Mediaan kuuluvat lehden lisäksi myös digitaaliset kanavat ja sosiaalisen median kanavat.

Niksi-Pirkka löytyy lehdestä ja digikanavista ja lehden uutiskirjeestä löytyvät tärkeimmät uutiset tiivistettyinä.

Keskon K-ruoka-brändin kaikkien medioiden sisällöntuotannosta vastaa Aller Media. K-ruoka-brändin medioita ovat K-ruoka-lehti, Mitä tänään syötäisiin? -ohjelma, ja Pirkka-lehden ruokasisältö.

Juttua päivitetty 13.35: Lisätty tieto K-ruoka-brändin medioista ja niiden sisällöntuotannosta vastaavasta Allerista.

Kumppaniblogit

Kaupallinen yhteistyö

Kilpailut

25.02.2017 12:01

Metsästätkö leijonaa? – Mainoskilpailujen plussat ja miinukset

Kevään mainoskilpailuissa pannaan ideat paremmuusjärjestykseen. Samalla järjestykseen pannaan tekijät, toimistot, ketjut ja jopa maat. Tällä kertaa ei puhuta siitä, miksi Ruotsi voittaa ja Suomi ei, vaan siitä, kannattaako kilpailuihin osallistua ja jos kannattaa, niin mihin?

Kommentti

24.02.2017 11:12

Hasan & Partners upotti itsensä suohon

"Hasan & Partners ajoi Planin tilanteeseen, jossa se joutui puolustamaan, että heidän kampanjoissaan käytetyt faktat pitävät kutinsa. Se on paitsi surullista, myös epälojaalia asiakasta kohtaan", toimittaja Cilla Bhose kirjoittaa.

Elokuvat

24.02.2017 09:53

Lidlistä Tuntemattoman sotilaan yhteistyökumppani

Saksalainen vähittäiskauppaketju kertoo haluavansa tukea suomalaista kulttuuria. "Uusi Tuntematon sotilas ei toteutuisi ilman kumppaneita", elokuvaprojektin yhteyspäällikkö Laura Sutinen kertoo.