Lehdet

M&M 28.1. 09:22 päivitetty 3.3. 15:38

Pirkka-lehti uudistui: "Tuotamme jatkuvasti sisältöjä kaikkiin Pirkka Median kanaviin"

Pirkka

Lehden lisäksi Pirkka Mediaan kuuluvat myös digitaaliset ja sosiaalisen median kanavat.

Kuva: Pirkka

K-ryhmän asiakaslehti Pirkka uudisti sisältönsä ja ulkoasunsa.

”On hienoa olla rakentamassa uudenlaista mediakokonaisuutta. Uudessa Pirkka-deskissä tuotamme jatkuvasti sisältöjä kaikkiin Pirkka-median kanaviin, reagoimme lukijoiden tarpeisiin ja autamme heitä tekemään fiksuja valintoja. Vinkkien ja hyötytiedon lisäksi haluamme myös inspiroida lukijoita ja tarjota kiinnostavaa luettavaa”, sanoo toimitusjohtaja Jyrki Rehumäki A-lehdet Dialogista tiedotteessa.

Pirkka-lehteä painetaan vuodessa lähes kahdeksan miljoonaa kappaletta. Pirkka Median kustantaja on A-lehdet Dialogi Oy.

Pirkka Mediaan kuuluvat lehden lisäksi myös digitaaliset kanavat ja sosiaalisen median kanavat.

Niksi-Pirkka löytyy lehdestä ja digikanavista ja lehden uutiskirjeestä löytyvät tärkeimmät uutiset tiivistettyinä.

Keskon K-ruoka-brändin kaikkien medioiden sisällöntuotannosta vastaa Aller Media. K-ruoka-brändin medioita ovat K-ruoka-lehti, Mitä tänään syötäisiin? -ohjelma, ja Pirkka-lehden ruokasisältö.

Juttua päivitetty 13.35: Lisätty tieto K-ruoka-brändin medioista ja niiden sisällöntuotannosta vastaavasta Allerista.

Kumppaniblogit

Kaupallinen yhteistyö

Vaihde: 0204 42 40

Tilaajapalvelu puh: 0204 42 4100

Puhelun hinta (sis. alv 24%): 8,35 snt/puhelu + 16,69 snt/minuutti. Ulkomailta yritysnumeroon soittamisen hinnoittelee ulkomainen operaattori. Sopimusasiointi: 03051 4100 (8,8 snt/min sis. alv 24 %).