Brändit

M&M 7.1.2016 15:14 päivitetty 3.3.2016 15:37

Pizzapaita päälle ja pizzalippis päähän - Pizza Hutin brändätyt vaatteet tulevat

Kuvakaappaus Pizza Hut Swag -sivustolta.

Pizza Hutin Hut Swag -kokoelmaan kuuluu paitojen ja lippisten lisäksi lakanat ja longboard.

Pizzaravintolaketju Pizza Hut on lanseerannut brändättyjä vaatteita, asusteita ja tuotteita.

Hut Swag -kokoelmaan kuuluu muun muassa paitoja, lippiksiä, sukat, lakanat ja longboard. Pizzatuotteita voi ostaa verkkokaupasta.

Adweek ihmettelee miksei Pizza Hut lanseerannut brändättyjä vaatteita jo aiemmin. Pizza on ollut viraali-ilmiö jo pitkään, joten lehti pohtii kauanko nuoret vielä haluavat pitää Devoted to pizza -paitoja julkisuudessa.

 

Vastaavia fanituotteita on nähty ainakin hampurilaisketju McDonald'silta. Pikaruokaketju pystytti vuodenvaihteessa Helsingin kauppakeskus Forumiin showroomin, jossa oli esillä Big Mac -fanituotteita. Big Mac -sadetakkeja ja -aluskerrastoja voi ostaa verkkokaupasta Suomeen, Ruotsiin, Kanadaan, Australiaan ja muihin Euroopan maihin.

Kumppaniblogit

Kaupallinen yhteistyö

Kilpailut

25.02.2017 12:01

Metsästätkö leijonaa? – Mainoskilpailujen plussat ja miinukset

Kevään mainoskilpailuissa pannaan ideat paremmuusjärjestykseen. Samalla järjestykseen pannaan tekijät, toimistot, ketjut ja jopa maat. Tällä kertaa ei puhuta siitä, miksi Ruotsi voittaa ja Suomi ei, vaan siitä, kannattaako kilpailuihin osallistua ja jos kannattaa, niin mihin?

Kommentti

24.02.2017 11:12

Hasan & Partners upotti itsensä suohon

"Hasan & Partners ajoi Planin tilanteeseen, jossa se joutui puolustamaan, että heidän kampanjoissaan käytetyt faktat pitävät kutinsa. Se on paitsi surullista, myös epälojaalia asiakasta kohtaan", toimittaja Cilla Bhose kirjoittaa.

Elokuvat

24.02.2017 09:53

Lidlistä Tuntemattoman sotilaan yhteistyökumppani

Saksalainen vähittäiskauppaketju kertoo haluavansa tukea suomalaista kulttuuria. "Uusi Tuntematon sotilas ei toteutuisi ilman kumppaneita", elokuvaprojektin yhteyspäällikkö Laura Sutinen kertoo.