Super Bowl

M&M 16.1.2016 15:11 päivitetty 3.3.2016 15:37

Pokémon täyttää 20 vuotta - juhlii mainoksella Super Bowlissa

"Train On" kannustaa Pokémon Super Bowl -mainoksessaan.

Peleistä, piirrossarjasta ja tuotteista tunnettu Pokémon täyttää tänä vuonna 20 vuotta.

Juhlavuoden kunniaksi Pokémon aikoo mainostaa amerikkalaisen jalkapallon NFL-liigan finaaliottelun Super Bowlin mainostauolla, kertoo Adweek.

Mainoksesta ei ole vielä paljonkaan tietoja, mutta The Pokémon Companyn mukaan mainos tulee kannustamaan faneja harjoittelemaan, eli "Train On".

Vielä ei tiedetä kuinka pitkä mainos tulee olemaan tai missä vaiheessa Super Bowlia mainos näytetään.

Pokémon lanseeraa juhlavuoden kunniaksi #Pokemon20-kampanjan, jossa faneja kannustetaan jakamaan muistojaan Pokémonista sosiaalisessa mediassa.

Kumppaniblogit

Kaupallinen yhteistyö

Kilpailut

25.02.2017 12:01

Metsästätkö leijonaa? – Mainoskilpailujen plussat ja miinukset

Kevään mainoskilpailuissa pannaan ideat paremmuusjärjestykseen. Samalla järjestykseen pannaan tekijät, toimistot, ketjut ja jopa maat. Tällä kertaa ei puhuta siitä, miksi Ruotsi voittaa ja Suomi ei, vaan siitä, kannattaako kilpailuihin osallistua ja jos kannattaa, niin mihin?

Kommentti

24.02.2017 11:12

Hasan & Partners upotti itsensä suohon

"Hasan & Partners ajoi Planin tilanteeseen, jossa se joutui puolustamaan, että heidän kampanjoissaan käytetyt faktat pitävät kutinsa. Se on paitsi surullista, myös epälojaalia asiakasta kohtaan", toimittaja Cilla Bhose kirjoittaa.

Elokuvat

24.02.2017 09:53

Lidlistä Tuntemattoman sotilaan yhteistyökumppani

Saksalainen vähittäiskauppaketju kertoo haluavansa tukea suomalaista kulttuuria. "Uusi Tuntematon sotilas ei toteutuisi ilman kumppaneita", elokuvaprojektin yhteyspäällikkö Laura Sutinen kertoo.