Lanseeraus

M&M 25.1.2016 10:32 päivitetty 3.3.2016 15:38

Proteiini-intoilijat huomio, hampurilaisketjun "käsittämätön ilmiö" saapuu Suomeen

Kimmo Lundén

Burger King tuo taas Yhdysvalloista uuden lanseerauksen Suomeen.

Hampurilaisketju Burger King tuo Suomeen Yhdysvalloissa jo kulttimaineen saaneet ”kanaranskalaiset”.

Uudenlaiset ranskalaiset eivät sisällä lainkaan perunaa, vaan ne valmistetaan vaaleasta kananlihasta ja kuorrutetaan yrtein maustetulla leivityksellä.

”Olemme erittäin innoissamme Chicken Fries -lanseerauksesta, sillä tuote on ainutlaatuinen ja noussut käsittämättömäksi ilmiöksi rapakon takana”, kertoo Burger King -ketjun tuotepäällikkö Olli Mäkäräinen tiedotteessa.

Mäkäräinen kuvailee ”kanaranskalaisia” elämykseksi, jossa myös innovatiivisella ja hauskalla pakkauksella on osansa.

Kanaranskalaisia saa Suomesta ensimmäisen kerran tiistaina tammikuun 26. päivä. Burger King kertoo tiedotteessaan, että ensimmäisille ostajille on luvassa myös yllätys.

Burger King lanseerasi viime kesänä Oreo Shake -pirtelön, joka nousi suosioon etenkin nuorien keskuudessa.

Burger King erottuu kilpailijoistaan myös siinä, että ketjun ravintoloissa saa juoda virvoitusjuomia niin paljon kuin haluaa, ja ravintoloissa tarjoillaan myös olutta.

Kumppaniblogit

Kaupallinen yhteistyö

Innovaatiot

27.03.2017 18:30

Voitto, Helsingin yliopisto ja SEK kehittivät uuden palvelun

Mediatoimisto Voitto ja Helsingin yliopisto ovat kehittäneet yhteistyössä uuden Unibot-palvelun. Kyseessä on Facebook-ympäristössä toimiva automaattinen, vuorovaikutteinen keskusteluohjelma, joka ohjaa nuoria käyttäjiä heitä kiinnostavien koulutusvaihtoehtojen äärelle.

Yrityskaupat

27.03.2017 12:30

Solita ostaa palvelumuotoilutoimisto Palmun

Digitaalisen liiketoiminnan asiantuntijayritys Solita ostaa yrityskaupassa palvelumuotoilutoimisto Palmun koko osakekannan. Solita ilmoitti yrityskaupasta maanantaina julkaisemassaan tiedotteessa.