Markkinointiyhteistyö

M&M 12.9. 11:18

Questback valitsi suomalaisen Advance B2B:n pohjoismaiseksi kumppanikseen

Markkinointitoimisto Advance B2B on sopinut laajasta yhteistyöstä palautteenhallinnan ohjelmistoihin erikoistuneen Questback Oy:n kanssa.

Questbackin ja Advance B2B:n yhteistyö alkoi syksyllä 2014. Yritys siirtyi Advance B2B:n avulla vaihe vaiheelta inbound-markkinointiin ja jo vuosi aloittamisen jälkeen 75 prosenttia markkinoinnin liideistä tuli inboundin kautta.

Inbound-markkinoinnilla tarkoitetaan markkinointimallia, jossa potentiaalinen ostaja ottaa itse yhteyttä markkinoijaan.

Inboundin onnistumiseen tarvitaan Advance B2B:n mukaan uuteen toimintatapaan sitoutuneita johtajia sekä markkinoinnin ja myynnin saumatonta yhteistyötä. Questbackin henkilöstö laittoi Advance B2B:n osakas Mikko Sepän mukaan "kädet saveen" ja uskoi yhteistyömalliin.

"Inbound toimii viiveellä ja he olivat valmiita odottamaan. Nyt tulokset puhuvat puolestaan", Mikko Seppä kertoo tiedotteessa.

Yhteistyö laajenee Pohjoismaihin

Advance B2B:n ja Questbackin yhteistyö laajenee Pohjoismaihin syyskuusta 2017 alkaen, kun Ruotsi ja Norja tulevat mukaan kuvaan.

hteistyön laajentuminen Pohjoismaihin on osa Advance B2B:n kansainvälistymissuunnitelmaa. Yhteistyön myötä Advance B2B:stä tulee Questbackin pohjoismainen kumppani.

"Vaikka huippuosaamista löytyy Ruotsista ja Norjastakin, Questback valitsi meidät, se on huikea juttu", Seppä toteaa.

Kasvun myötä Advance B2B:llä on tällä hetkellä käynnissä kolme rekrytointiprosessia.  Toimiston mukaan erityisesti kansainvälistä osaamista on tarkoitus lisätä rekrytoinnin avulla.

Kumppaniblogit

Kaupallinen yhteistyö

Mainonnan monitaho

22.09.2017 10:37

Tuula Kallio valittiin Mainonnan Monitahon saajaksi

Dagmarin Tuula Kallio on vuoden 2017 Mainonnan Monitaho -tunnustuksen saaja. Hän haluaa ohjata tunnustukseen kuuluvan MAT-säätiön stipendin startupille, joka edistää tekoälyn ja teknologian hyödyntämistä markkinoinnissa. 5 000 euron arvoisen stipendin saavaa yritystä etsitään vielä.