Lanseeraukset

Talouselämä 30.1.2016 19:37 päivitetty 3.3.2016 15:38

Rahkariini valtaa rasvahyllyn

Valio

Valion tuotekehittäjä Annamari Jukkola sanoo, että uudessa rahkariini-tuotteessa yhdistyvät "voin täyteläinen maku ja rahkan raikas keveys".

Valio on lanseerannut uuden levitteen, joka on yhdistelmä rahkaa, rypsiöljyä ja voita.

Tuotteella Valio tavoittelee hyvinvoinnista kiinnostuneita kuluttajia, jotka suosivat terveellisempiä levitteitä. Rahka vähentää levitteen rasvapitoisuutta, rypsiöljy tuo siihen omega-3:sta, voi makua, Valio listaa.

Voin täyteläinen maku ja rahkan raikas keveys, Valion tuotekehittäjä Annamari Jukkola tiivistää tiedotteessa.

"Rahkan käyttö reseptissä osoittautui nappivalinnaksi."

Rahkan osuus Valio Better -rahkariinistä on 37 prosenttia. Rypsiöljyä tuotteessa on neljännes, voita 16 prosenttia. Kokonaisrasvapitoisuus on 40 prosenttia. Uudelle tuotteelle on myönnetty Sydänmerkki, joka kertoo levitteiden kohdalla paremmasta rasvan laadusta ja pienemmästä suolapitoisuudesta.

Lähde: Talouselämä

Kumppaniblogit

Kaupallinen yhteistyö

Kilpailut

25.02.2017 12:01

Metsästätkö leijonaa? – Mainoskilpailujen plussat ja miinukset

Kevään mainoskilpailuissa pannaan ideat paremmuusjärjestykseen. Samalla järjestykseen pannaan tekijät, toimistot, ketjut ja jopa maat. Tällä kertaa ei puhuta siitä, miksi Ruotsi voittaa ja Suomi ei, vaan siitä, kannattaako kilpailuihin osallistua ja jos kannattaa, niin mihin?

Kommentti

24.02.2017 11:12

Hasan & Partners upotti itsensä suohon

"Hasan & Partners ajoi Planin tilanteeseen, jossa se joutui puolustamaan, että heidän kampanjoissaan käytetyt faktat pitävät kutinsa. Se on paitsi surullista, myös epälojaalia asiakasta kohtaan", toimittaja Cilla Bhose kirjoittaa.

Elokuvat

24.02.2017 09:53

Lidlistä Tuntemattoman sotilaan yhteistyökumppani

Saksalainen vähittäiskauppaketju kertoo haluavansa tukea suomalaista kulttuuria. "Uusi Tuntematon sotilas ei toteutuisi ilman kumppaneita", elokuvaprojektin yhteyspäällikkö Laura Sutinen kertoo.