Kampanjat

M&M 15.9. 18:01

Rakas Apple, muutit elämäni – Älykellomainos kertoo tyytyväisten asiakkaiden tarinoita

Apple Watch -mainoksessa esitellään asiakkaiden Applelle lähettämiä kirjeitä.

Jotta Applen muut tuotteet eivät jäisi iPhone X -hypetyksen jalkoihin, julkaisi yhtiö uutuuspuhelinmallin lanseerauspäivänä kampanjan älykellolleen.

Apple Watch -älykellolle laaditussa Dear Apple -mainosspotissa vedotaan katsojien tunteisiin omenakellon omistajien tarinoilla, kertoo Creativity.

Elokuvamaisesti kuvatussa mainoksessa joukko kellojen omistajia lukee ääneen Applelle lähettämänsä kirjeet, joissa he kertovat, kuinka älykello on parantanut heidän elämäänsä tai jopa pelastanut henkiä.

"Saamme jatkuvasti kirjeitä älykellojen omistajilta, jotka haluavat kertoa meille, miten Apple Watch on auttanut heitä terveemmiksi", kertoo Applen viestintä- ja markkinointijohtaja Tor Myhren lehdelle.

Mainoksessa nähtävät henkilöt ovat kirjeiden todellisia lähettäjiä. Spotissa kuvataan muun muassa diabeetikkotyttären isää, venäläistä "cyborgia", 99-vuotiasta maailmanmatkaajaa, sokeaa maratonjuoksijaa ja autokolariin joutunutta miestä, joka tarinansa mukaan pelastui onnettomuudesta älykellonsa avulla.