Markkinointiyhteistyö

M&M 19.4. 19:05

Rakennusyhtiö Varte Oy uudistaa brändinsä: "Kilpailu on pysynyt tiukkana"

Varte Oy

Perheomistuksessa oleva rakennusyhtiö Varte ryhtyy kehittämään brändiään luovan suunnittelun markkinointitoimiston Kaski Agencyn kanssa.

Rakentaminen on Varte Oy:n markkinointi- ja hallintojohtaja Harri Kohon mukaan tällä hetkellä vilkasta kasvukeskuksissa, mutta kilpailu ei ole olennaisesti helpottunut. Sen vuoksi Varte on päättänyt Kohon mukaan ryhtyä kehittämään brändiään ja kohdemarkkinointiaan Kaski Agencyn kanssa.

"Kilpailu rakentajien keskuudessa on pysynyt noususuhdanteesta huolimatta tiukkana monen rakentajan kasvattaessa myös markkinaosuuttaan. Meidän on aina pysyttävä vähintään puoli askelta kilpailijoitamme edellä myös markkinoinnin osalta, jotta mahdollistamme kasvun", Koho kertoo.

Vuodesta 1995 lähtien toimineen Varte Oy:n toiminta-alueena ovat Pääkaupunkiseutu, Päijät-Häme sekä Kaakkois-Suomi. Varten tuotantoon kuuluu niin pientalohankkeita, asuinkerrostaloja ja saneerauskohteita kuin teollisuusrakentamista ja julkisia rakennuksiakin.

"Rakennusala on kiinnostavassa vaiheessa. Laadusta puhutaan päivittäin mutta laadun tekijöistä taustalla ei niinkään. Tiedämme, että vahvalla ja asiakkaalle merkityksellisellä brändillä pystyy toimialalla saavuttamaan todellista kilpailuetua", sanoo Kaski Agencyn toimitusjohtaja Heikki Veijola.

Kommentti

28.04.2017 12:27

Keskittämällä saat enemmän

Telekilpailu siirtyi viimein kunnolla keskittämiseen. Mitä enemmän simmejä, sitä halvemmaksi tulee, vai...