Kumppanuus

M&M 20.6. 12:55

Reima valitsi Innastuksen – luvassa kansainvälinen kampanja

Reima

Kotimainen lasten ulkoiluvaatebrändi Reima on valinnut vuoden 2017 kansainvälisen kampanjansa PR- ja viestintäkumppanikseen Kohtaamistoimisto Innastuksen.

Yhteistyö on käynnistynyt kumppaneiden julkistaman tiedotteen mukaan globaalin PR-strategian luomisella. Ensimmäiset konkreettiset toimenpiteet tehdään parhaillaan käynnissä olevilla, outdoor- messuilla Saksan Friedrichshafenissa.

Reiman kansainvälinen markkinointipäällikkö Päivi Koskela kertoo brändin etsineen kumppania, jolla on osaamista strategisessa viestinnässä sekä näyttöä vaikuttajamarkkinoinnin tekemisestä kansainvälisesti. Valinta kohdistui Innastukseen.

"Innastuksen ydintiimissä yhdistyy lisäksi vahva arvopohja lapsiperheiden paremman arjen edistämiseksi", Koskela sanoo.

Reima on käynnistämässä kansainvälisen kampanjan, jonka tavoitteena on saada maailman lapset liikkumaan entistä enemmän. Kampanja toteutetaan yhteistyössä Visit Finlandin ja Ruka-Kuusamon matkailualueen kanssa.

"Yhteistyö Reiman kanssa on luonteva jatkumo aiemmille projekteillemme. Viime vuonna  valmensimme koululaisten vanhempia digitaalisuuteen ja sosiaaliseen mediaan, nyt pääsemme liikuttamaan maailman lapsia", kommentoi Innastuksen perustaja ja toimitusjohtaja Inna-Pirjetta Lahti.

Innastus on toteuttanut aiemmin kansainvälisiä vaikuttajamarkkinoinnin kampanjoita yhteistyössä Messukeskuksen, Visit Finlandin ja kymmenien eri alueorganisaatioiden kanssa.

Kohtaamistoimisto Innastus on perustettu vuonna 2014. Yrityksen liikevaihto oli vuonna 2016 315 000 euroa. Reima- asiakkuuden strategisena partnerina toimii Aku Varamäki Enthusiast Oy:stä.

Kumppaniblogit

Kaupallinen yhteistyö