Yrityskaupat

M&M 27.1.2016 17:29 päivitetty 3.3.2016 15:38

Sanoma Pro hankki enemmistön TutorHousesta

Sanoma Pron kanssa yhteistyötä tehnyt TutorHouse tavoittelee Sanoma Pron tuella vahvempaa kasvua.

Mediakonserni Sanoman oppimateriaalikustantaja ja digitaalisten opetusratkaisujen kehittäjä Sanoma Pro on hankkinut 80 prosentin omistusosuuden TutorHousesta.

TutorHouse tarjoaa lukio- ja peruskouluikäisille yksityisiä lisäopetuspalveluita yksilöopetuksena, pienryhmissä tai verkon yli minne tahansa Suomeen ja ulkomaille. Yhtiö toimii jatkossakin itsenäisenä, oman brändin alla toimivana yrityksenä.

Sanoma Pron kanssa yli kaksi vuotta yhteistyötä tehnyt TutorHouse tavoittelee Sanoma Pron tuella vahvempaa kasvua.

"Olemme kasvaneet Sanoma Pro -yhteistyön aikana markkinajohtajaksi alallamme ja tavoitteemme on laajentaa toimintaa edelleen. Yhteistyössä meillä on mahdollisuus toteuttaa monipuolisia palvelukonsepteja", kertoo TutorHousen toimitusjohtaja Pekka Impiö tiedotteessa.

Sanoma Prolle yhteistyö merkitsee oppimispalvelujen laajentamista.

"Sanoma Pro näkee tutoroinnin kiinnostavana kasvualueena ja ennen kaikkea luontevana laajennuksena oppimisliiketoimintaan. Tutorointipalvelut eivät kilpaile koulun kanssa, vaan täydentävät joustavasti laadukasta koulutyötä, esimerkiksi iltaisin tai viikonloppuisin", kertoo Sanoma Pron toimitusjohtaja Kirsi Harra-Vauhkonen.

Sanoma Pro kuuluu Sanoma-konsernin Sanoma Learning liiketoimintaryhmään. Sanoma Prossa työskentelee noin 170 ammattilaista.

Kumppaniblogit

Kaupallinen yhteistyö

Kilpailut

25.02.2017 12:01

Metsästätkö leijonaa? – Mainoskilpailujen plussat ja miinukset

Kevään mainoskilpailuissa pannaan ideat paremmuusjärjestykseen. Samalla järjestykseen pannaan tekijät, toimistot, ketjut ja jopa maat. Tällä kertaa ei puhuta siitä, miksi Ruotsi voittaa ja Suomi ei, vaan siitä, kannattaako kilpailuihin osallistua ja jos kannattaa, niin mihin?

Kommentti

24.02.2017 11:12

Hasan & Partners upotti itsensä suohon

"Hasan & Partners ajoi Planin tilanteeseen, jossa se joutui puolustamaan, että heidän kampanjoissaan käytetyt faktat pitävät kutinsa. Se on paitsi surullista, myös epälojaalia asiakasta kohtaan", toimittaja Cilla Bhose kirjoittaa.

Elokuvat

24.02.2017 09:53

Lidlistä Tuntemattoman sotilaan yhteistyökumppani

Saksalainen vähittäiskauppaketju kertoo haluavansa tukea suomalaista kulttuuria. "Uusi Tuntematon sotilas ei toteutuisi ilman kumppaneita", elokuvaprojektin yhteyspäällikkö Laura Sutinen kertoo.