Yhteistyöt

M&M 22.9. 10:10

Santander kirkastaa brändimielikuvaansa i2:n kanssa

Colourbox

Santanderin myynti- ja markkinointijohtajan Hannu Heliön mukaan i2:n ideat osuivat hyvin yksiin yhtiön ajastusten kanssa.

Rahoitusyhtiö Santander on valinnut mainostoimisto i2:n uudeksi markkinointiviestintäkumppanikseen.

Yhteistyön tavoitteena on varmistaa, että Santanderin ulkoinen mielikuva vastaa yhtiön sisäistä uudistumista.

"Brändimme tunnetaan kohtalaisen hyvin, mutta harva tietää mihin kaikkeen yllämme", Santanderin myynti- ja markkinointijohtaja Hannu Heliö kuvaa haastetta.

Heliön mukaan Santander työskentelee sisäisestikin kirkastaakseen mielikuvaansa. Työhön haluttiin kuitenkin ottaa mukaan kumppani, ja i2:n osaaminen ja toimintamalli yllättivät positiivisesti.

"Ideat osuivat erinomaisesti yksiin ajatustemme kanssa", Heliö kehuu.

Toimitusjohtaja Ari Rauhala i2:sta kuvailee Santanderia ainutlaatuiseksi yritykseksi Suomessa.

"Tämän kokonaisuuden saattaminen uudelle aikakaudelle on innostavaa. Santanderilaisille on kyky ajatella toisin ja laittaa siinä sivussa myös meidät koville", Rauhala sanoo.

Kumppaniblogit

Kaupallinen yhteistyö