Nimitykset

M&M 13.1. 09:00 päivitetty 13.1. 14:26

Sapattivapaalta kasvun vahvistajaksi: Mikko Peltomäki ottaa vetovastuun Maxuksesta

Mikko Peltomäki on nimitetty mediatoimisto Maxus Finlandin operatiiviseksi johtajaksi. Hän aloittaa uudessa tehtävässään 1. helmikuuta.

Mediatoimisto Maxus Finlandin operatiiviseksi johtajaksi sekä GroupM:n johtoryhmän jäseneksi on nimitetty Mikko Peltomäki. Hän aloittaa tehtävässään 1. helmikuuta.

Peltomäki siirtyy toimeensa sapattivapaalta oltuaan aikaisemmin Haltin markkinointijohtajana. Hän on myös toiminut ToinenPHD:n varatoimitusjohtajana, Toinen Helsingin markkinointiarkkitehtinä ja lukuisissa eri tehtävissä Caratissa kuten asiakkuusjohtajana Lontoossa ja Carat Finlandin toimitusjohtajana.

Maxus Finlandin operatiivinen johtaja Mikko Peltomäki.

"Olen erittäin innoissani uudesta tehtävästä Maxus Finlandin vetäjänä ja GroupM:n luomista mahdollisuuksista. Haluan haastaa asiakkaita kehittymään teknologia- ja markkinointiympäristön murroksen keskellä ja johtaa heitä hyödyntämään rohkeasti sen tarjoamat mahdollisuudet omassa liiketoiminnassaan", Peltomäki kertoo tiedotteessa.

"Maxus Finlandilla on kasvava tiimi, ja tavoitteena on edelleen vahvistaa toimiston ja konsernin strategista osaamista sekä valmiuksia kasvulle. Samalla varmistamme, että  tarjoamme  jatkossakin asiakkaillemme innovatiivisia, vaikuttavia ja helposti toteutettavia ratkaisuja, jotka luovat merkittävää kilpailuetua ja lisäarvoa heidän liiketoiminnalleen."

GroupM:n operatiivinen johtaja Antti Mäki iloitsee tulevasta Maxuksen kasvun vahvistajasta.

"91 prosenttia asiakkaistamme uskoo, että teknologinen kehitys on tärkein heidän liiketoimintaansa vaikuttava tekijä tulevaisuudessa, mutta vain 25 prosenttia heistä tuntee, että olisivat varautuneet riittävällä tavalla, tai valmiita tähän muutokseen. Mikon profiili sopii loistavasti tämän muutoksen johtamiseen", Mäki sanoo.

GroupM Finlandiin kuuluu Maxus, MEC, Mediacom, Mindshare ja Xaxis. Vuoden 2015 kokonaisliikevaihto oli noin 100 miljoonaa euroa.

Kumppaniblogit

Kaupallinen yhteistyö

Kilpailut

25.02.2017 12:01

Metsästätkö leijonaa? – Mainoskilpailujen plussat ja miinukset

Kevään mainoskilpailuissa pannaan ideat paremmuusjärjestykseen. Samalla järjestykseen pannaan tekijät, toimistot, ketjut ja jopa maat. Tällä kertaa ei puhuta siitä, miksi Ruotsi voittaa ja Suomi ei, vaan siitä, kannattaako kilpailuihin osallistua ja jos kannattaa, niin mihin?

Kommentti

24.02.2017 11:12

Hasan & Partners upotti itsensä suohon

"Hasan & Partners ajoi Planin tilanteeseen, jossa se joutui puolustamaan, että heidän kampanjoissaan käytetyt faktat pitävät kutinsa. Se on paitsi surullista, myös epälojaalia asiakasta kohtaan", toimittaja Cilla Bhose kirjoittaa.

Elokuvat

24.02.2017 09:53

Lidlistä Tuntemattoman sotilaan yhteistyökumppani

Saksalainen vähittäiskauppaketju kertoo haluavansa tukea suomalaista kulttuuria. "Uusi Tuntematon sotilas ei toteutuisi ilman kumppaneita", elokuvaprojektin yhteyspäällikkö Laura Sutinen kertoo.