Mainoselokuvat

M&M 23.2. 14:51 päivitetty 3.3. 15:39

Saton mainoskampanja kertoo asukkaiden tarinoita

Kuvakaappaus Saton mainosvideosta.

Folk Finlandin tekemän kampanjan tavoitteena on tuoda lisää tunnettuutta Satolle ja parantaa vuokra-asumiseen liittyviä mielikuvia.

Sato tuo tv-ruutuun ja ulkomainontaan uutta mainontaa, jossa ääneen pääsevät asukkaat. Mainostoimisto Folk Finlandin suunnittelmassa kampanjassa asukkaat kertovat "kodeistaan ja elämästään vapaasti".

Dokumentaariset mainoselokuvat ohjasi Miesten vuoro -dokumentin ohjaaja Joonas Berghäll. Mainosspotit tuotti Woodpecker Film.

Mainosten tavoitteena on nostaa Saton tunnettuutta sekä mielikuvaa vuokra-asumisesta.

"On monia hyviä syitä valita vuokra-asuminen omistamisen sijaan. Onneksi myös mainostoimisto innostui tuotteistamme ja eduistamme, joista nyt haluamme entistä vahvemmin viestiä", sanoo Saton markkinointipäällikkö Laine Spellman tiedotteessa.

Mainosfilmit alkavat pyöriä tällä viikolla.

Vuokranantajafirma Sato omistaa noin 23 600 vuokrattavaa asuntoa Suomen kasvukeskuksissa ja Pietarissa.

 

Kumppaniblogit

Kaupallinen yhteistyö

Brändien arvostus 2016

07.12.2016 07:39

Lambi haastaa Lotuksen

WC- ja talouspaperivalmistaja Lotus nappasi kaksi mitalisijaa Brändien arvostus -tutkimuksessa.

Vaihde: 0204 42 40

Tilaajapalvelu puh: 0204 42 4100

Puhelun hinta (sis. alv 24%): 8,35 snt/puhelu + 16,69 snt/minuutti. Ulkomailta yritysnumeroon soittamisen hinnoittelee ulkomainen operaattori. Sopimusasiointi: 03051 4100 (8,8 snt/min sis. alv 24 %).