Mainoselokuvat

M&M 23.2.2016 14:51 päivitetty 3.3.2016 15:39

Saton mainoskampanja kertoo asukkaiden tarinoita

Kuvakaappaus Saton mainosvideosta.

Folk Finlandin tekemän kampanjan tavoitteena on tuoda lisää tunnettuutta Satolle ja parantaa vuokra-asumiseen liittyviä mielikuvia.

Sato tuo tv-ruutuun ja ulkomainontaan uutta mainontaa, jossa ääneen pääsevät asukkaat. Mainostoimisto Folk Finlandin suunnittelmassa kampanjassa asukkaat kertovat "kodeistaan ja elämästään vapaasti".

Dokumentaariset mainoselokuvat ohjasi Miesten vuoro -dokumentin ohjaaja Joonas Berghäll. Mainosspotit tuotti Woodpecker Film.

Mainosten tavoitteena on nostaa Saton tunnettuutta sekä mielikuvaa vuokra-asumisesta.

"On monia hyviä syitä valita vuokra-asuminen omistamisen sijaan. Onneksi myös mainostoimisto innostui tuotteistamme ja eduistamme, joista nyt haluamme entistä vahvemmin viestiä", sanoo Saton markkinointipäällikkö Laine Spellman tiedotteessa.

Mainosfilmit alkavat pyöriä tällä viikolla.

Vuokranantajafirma Sato omistaa noin 23 600 vuokrattavaa asuntoa Suomen kasvukeskuksissa ja Pietarissa.

 

Kumppaniblogit

Kaupallinen yhteistyö

Kilpailut

25.02.2017 12:01

Metsästätkö leijonaa? – Mainoskilpailujen plussat ja miinukset

Kevään mainoskilpailuissa pannaan ideat paremmuusjärjestykseen. Samalla järjestykseen pannaan tekijät, toimistot, ketjut ja jopa maat. Tällä kertaa ei puhuta siitä, miksi Ruotsi voittaa ja Suomi ei, vaan siitä, kannattaako kilpailuihin osallistua ja jos kannattaa, niin mihin?

Kommentti

24.02.2017 11:12

Hasan & Partners upotti itsensä suohon

"Hasan & Partners ajoi Planin tilanteeseen, jossa se joutui puolustamaan, että heidän kampanjoissaan käytetyt faktat pitävät kutinsa. Se on paitsi surullista, myös epälojaalia asiakasta kohtaan", toimittaja Cilla Bhose kirjoittaa.

Elokuvat

24.02.2017 09:53

Lidlistä Tuntemattoman sotilaan yhteistyökumppani

Saksalainen vähittäiskauppaketju kertoo haluavansa tukea suomalaista kulttuuria. "Uusi Tuntematon sotilas ei toteutuisi ilman kumppaneita", elokuvaprojektin yhteyspäällikkö Laura Sutinen kertoo.