Yhteistyöt

M&M 8.1.2016 14:26 päivitetty 3.3.2016 15:37

Selänteen isännöimä tv-sarja siivittää miesten sampoosarjan lanseerausta

Saara Autere
Bernerin XZ-tiimi pääsi yhteiskuvaan Teemu Selänteen kanssa yhteistyön lanseeraustilaisuudessa 7. tammikuuta.

Uuden miestentuotesarjan lanseeraus toteutetaan yhteistyössä Teemu Selänteen isännöimän viihdeohjelman kanssa.

Berner aloittaa yhteistyön Nelosen uuden Supertähdet-televisiosarjan kanssa.

Suomalaisista urheilutähdistä kertova sarja on keskeinen osa Bernerin XZ Men -hiustenhoitosarjan lanseerausta. Kampanja levittäytyy televisioon, radioon ja sosiaaliseen mediaan. Yhteistyö näkyy myös tuotteissa myymälöissä, kertoo Bernerin kuluttajatuotteiden markkinointijohtaja Salla Eklund.

"Yhteistyömme Supertähdet-ohjelman kanssa tulee näkymään vahvasti omissa digitaalisissa kanavissamme sekä uusissa XZ-tuotteissa. Kaikkiin sarjan tuotteisiin painetaan kevään lanseerauksessa Ruutu+Viihde-koodeja, joiden avulla pääsee katsomaan Supertähdet-jaksoja ennakkoon", Eklund kertoo.

Kampanjan mainostoimistona on XZ:n pitkäaikainen kumppani SEK ja mediatoimistona Dagmar.

"Tuotesarjan lanseeraus on XZ:n merkittävin panostus tänä vuonna", Eklund kertoo M&M:lle.

XZ:lla on aiemmin ollut miestentuotteita valikoimissaan, mutta nyt lanseerattava, kuuden tuotteen XZ Men on brändin ensimmäinen "laajamittainen tuotesarja miehille".

"XZ:n slogan on Vahva suomalainen. Se sopii hyvin yhteistyöhön suomalaisista urheilun supertähdistä kertovan ohjelman kanssa", Eklund sanoo.

Nelosen kevään Supertähdet-viihdeohjelmaa isännöi Teemu Selänne. Kaliforniassa seikkailevat urheilijat ovat Marcus Grönholm, Kiira Korpi, Jarkko Nieminen, Kalle Palander ja Mika Häkkinen. Sarjan kuvaukset alkavat helmikuussa 2016 ja lähetykset huhtikuussa.

Kumppaniblogit

Kaupallinen yhteistyö

Mainonnan monitaho

22.09.2017 10:37

Tuula Kallio valittiin Mainonnan Monitahon saajaksi

Dagmarin Tuula Kallio on vuoden 2017 Mainonnan Monitaho -tunnustuksen saaja. Hän haluaa ohjata tunnustukseen kuuluvan MAT-säätiön stipendin startupille, joka edistää tekoälyn ja teknologian hyödyntämistä markkinoinnissa. 5 000 euron arvoisen stipendin saavaa yritystä etsitään vielä.