Yhteistyöt

M&M 8.1.2016 14:26 päivitetty 3.3.2016 15:37

Selänteen isännöimä tv-sarja siivittää miesten sampoosarjan lanseerausta

Saara Autere
Bernerin XZ-tiimi pääsi yhteiskuvaan Teemu Selänteen kanssa yhteistyön lanseeraustilaisuudessa 7. tammikuuta.

Uuden miestentuotesarjan lanseeraus toteutetaan yhteistyössä Teemu Selänteen isännöimän viihdeohjelman kanssa.

Berner aloittaa yhteistyön Nelosen uuden Supertähdet-televisiosarjan kanssa.

Suomalaisista urheilutähdistä kertova sarja on keskeinen osa Bernerin XZ Men -hiustenhoitosarjan lanseerausta. Kampanja levittäytyy televisioon, radioon ja sosiaaliseen mediaan. Yhteistyö näkyy myös tuotteissa myymälöissä, kertoo Bernerin kuluttajatuotteiden markkinointijohtaja Salla Eklund.

"Yhteistyömme Supertähdet-ohjelman kanssa tulee näkymään vahvasti omissa digitaalisissa kanavissamme sekä uusissa XZ-tuotteissa. Kaikkiin sarjan tuotteisiin painetaan kevään lanseerauksessa Ruutu+Viihde-koodeja, joiden avulla pääsee katsomaan Supertähdet-jaksoja ennakkoon", Eklund kertoo.

Kampanjan mainostoimistona on XZ:n pitkäaikainen kumppani SEK ja mediatoimistona Dagmar.

"Tuotesarjan lanseeraus on XZ:n merkittävin panostus tänä vuonna", Eklund kertoo M&M:lle.

XZ:lla on aiemmin ollut miestentuotteita valikoimissaan, mutta nyt lanseerattava, kuuden tuotteen XZ Men on brändin ensimmäinen "laajamittainen tuotesarja miehille".

"XZ:n slogan on Vahva suomalainen. Se sopii hyvin yhteistyöhön suomalaisista urheilun supertähdistä kertovan ohjelman kanssa", Eklund sanoo.

Nelosen kevään Supertähdet-viihdeohjelmaa isännöi Teemu Selänne. Kaliforniassa seikkailevat urheilijat ovat Marcus Grönholm, Kiira Korpi, Jarkko Nieminen, Kalle Palander ja Mika Häkkinen. Sarjan kuvaukset alkavat helmikuussa 2016 ja lähetykset huhtikuussa.

Kumppaniblogit

Kaupallinen yhteistyö

Kilpailut

25.02.2017 12:01

Metsästätkö leijonaa? – Mainoskilpailujen plussat ja miinukset

Kevään mainoskilpailuissa pannaan ideat paremmuusjärjestykseen. Samalla järjestykseen pannaan tekijät, toimistot, ketjut ja jopa maat. Tällä kertaa ei puhuta siitä, miksi Ruotsi voittaa ja Suomi ei, vaan siitä, kannattaako kilpailuihin osallistua ja jos kannattaa, niin mihin?

Kommentti

24.02.2017 11:12

Hasan & Partners upotti itsensä suohon

"Hasan & Partners ajoi Planin tilanteeseen, jossa se joutui puolustamaan, että heidän kampanjoissaan käytetyt faktat pitävät kutinsa. Se on paitsi surullista, myös epälojaalia asiakasta kohtaan", toimittaja Cilla Bhose kirjoittaa.

Elokuvat

24.02.2017 09:53

Lidlistä Tuntemattoman sotilaan yhteistyökumppani

Saksalainen vähittäiskauppaketju kertoo haluavansa tukea suomalaista kulttuuria. "Uusi Tuntematon sotilas ei toteutuisi ilman kumppaneita", elokuvaprojektin yhteyspäällikkö Laura Sutinen kertoo.