Yhteistyöt

M&M 8.1. 14:26 päivitetty 3.3. 15:37

Selänteen isännöimä tv-sarja siivittää miesten sampoosarjan lanseerausta

Saara Autere
Bernerin XZ-tiimi pääsi yhteiskuvaan Teemu Selänteen kanssa yhteistyön lanseeraustilaisuudessa 7. tammikuuta.

Uuden miestentuotesarjan lanseeraus toteutetaan yhteistyössä Teemu Selänteen isännöimän viihdeohjelman kanssa.

Berner aloittaa yhteistyön Nelosen uuden Supertähdet-televisiosarjan kanssa.

Suomalaisista urheilutähdistä kertova sarja on keskeinen osa Bernerin XZ Men -hiustenhoitosarjan lanseerausta. Kampanja levittäytyy televisioon, radioon ja sosiaaliseen mediaan. Yhteistyö näkyy myös tuotteissa myymälöissä, kertoo Bernerin kuluttajatuotteiden markkinointijohtaja Salla Eklund.

"Yhteistyömme Supertähdet-ohjelman kanssa tulee näkymään vahvasti omissa digitaalisissa kanavissamme sekä uusissa XZ-tuotteissa. Kaikkiin sarjan tuotteisiin painetaan kevään lanseerauksessa Ruutu+Viihde-koodeja, joiden avulla pääsee katsomaan Supertähdet-jaksoja ennakkoon", Eklund kertoo.

Kampanjan mainostoimistona on XZ:n pitkäaikainen kumppani SEK ja mediatoimistona Dagmar.

"Tuotesarjan lanseeraus on XZ:n merkittävin panostus tänä vuonna", Eklund kertoo M&M:lle.

XZ:lla on aiemmin ollut miestentuotteita valikoimissaan, mutta nyt lanseerattava, kuuden tuotteen XZ Men on brändin ensimmäinen "laajamittainen tuotesarja miehille".

"XZ:n slogan on Vahva suomalainen. Se sopii hyvin yhteistyöhön suomalaisista urheilun supertähdistä kertovan ohjelman kanssa", Eklund sanoo.

Nelosen kevään Supertähdet-viihdeohjelmaa isännöi Teemu Selänne. Kaliforniassa seikkailevat urheilijat ovat Marcus Grönholm, Kiira Korpi, Jarkko Nieminen, Kalle Palander ja Mika Häkkinen. Sarjan kuvaukset alkavat helmikuussa 2016 ja lähetykset huhtikuussa.

Kumppaniblogit

Kaupallinen yhteistyö