Puhujat

M&M 29.1.2016 11:23 päivitetty 3.3.2016 15:38

Speakersforumin Vuoden puhuja on Helena Åhman

Speakersforum
Pata Degerman, Thimon De Jong, Helena Åhman ja Tuomas Sammelvuo palkittiin Vuoden Puhuja 2015 -gaalassa.

Speakersforum valitsi Vuoden puhujan kymmenennen kerran. Johdon sparraaja ja tekniikan tohtori Helena Åhmanin puheenvuorojen keskiössä on ihmismieli.

Puhujia Suomessa välittävä Speakersforum valitsi Vuoden puhujaksi 2015 Helena Åhmanin. Åhman on johdon sparraaja, tietokirjailija ja tekniikan tohtori.

Helena Åhman on erikoistunut johtoryhmien ja hallitusten arviointiin, sparraamiseen ja tutkimiseen. Hänet tunnetaan useista johtamiseen liittyvistä teoksistaan.

"Åhmanin puheenvuorojen keskiössä on ihmismieli ja sen ymmärtäminen ja miten siitä saadaan kilpailuetua. Hänet tunnetaan tavastaan yhdistää puheissaan mielenkiintoisia tarinoita ja kokemuksia tutkittuun tietoon kansantajuisesti", kertoo Speakersforum tiedotteessaan.

Kymmenennen kerran valittu Vuoden puhuja valittiin Speakersforumin asiakkaiden puhujista ja juontajista antaman palautteen perusteella. Valinnan kriteereinä olivat palautteen lisäksi puhujan kiinnostavuus, puhujan asiakkaan tilaisuuteen tuoma lisäarvo sekä yhteistyön sujuvuus käytännön asioissa puhujan kanssa.

Vuoden puhujaksi olivat ehdolla myös biohakkeri Teemu Arina, työelämän tutkija Pekka Pohjakallio ja kasvatustieteiden maisteri Marko Vuoriheimo, joka tunnetaan myös rap-artisti Signmarkina.

Vuoden puhujan lisäksi Speakersforum palkitsi Vuoden tulokkaan, Vuoden juontajan ja suosituimman kansainvälisen puhujan.

Vuoden Tulokkaana palkittiin miesten lentopallomaajoukkueen päävalmentaja Tuomas Sammelvuo.

Vuoden juontajaksi valittiin puhuja, kirjailija, bisneskonsultti André Noël Chaker.

Speakersforumin suosituin kansainvälinen puhuja vuonna 2015 oli hollantilainen tulevaisuuden tutkija Thimon De Jong.

Speakersforum antoi kunniamaininnan puhuja-alan pioneerille, löytöretkeilijä Pata Degermanille.

Palkinnot jaettiin torstaina 28. tammikuuta Vuoden Puhuja 2015 -gaalassa Helsingissä.

Kumppaniblogit

Kaupallinen yhteistyö

Kilpailut

25.02.2017 12:01

Metsästätkö leijonaa? – Mainoskilpailujen plussat ja miinukset

Kevään mainoskilpailuissa pannaan ideat paremmuusjärjestykseen. Samalla järjestykseen pannaan tekijät, toimistot, ketjut ja jopa maat. Tällä kertaa ei puhuta siitä, miksi Ruotsi voittaa ja Suomi ei, vaan siitä, kannattaako kilpailuihin osallistua ja jos kannattaa, niin mihin?

Kommentti

24.02.2017 11:12

Hasan & Partners upotti itsensä suohon

"Hasan & Partners ajoi Planin tilanteeseen, jossa se joutui puolustamaan, että heidän kampanjoissaan käytetyt faktat pitävät kutinsa. Se on paitsi surullista, myös epälojaalia asiakasta kohtaan", toimittaja Cilla Bhose kirjoittaa.

Elokuvat

24.02.2017 09:53

Lidlistä Tuntemattoman sotilaan yhteistyökumppani

Saksalainen vähittäiskauppaketju kertoo haluavansa tukea suomalaista kulttuuria. "Uusi Tuntematon sotilas ei toteutuisi ilman kumppaneita", elokuvaprojektin yhteyspäällikkö Laura Sutinen kertoo.