Kampanjat

M&M 18.5. 12:02

St1 latoi 101 teesiä puhtaan energian puolesta – kampanjan toteuttaa Dingle

Teesien kautta St1 kertoo oman näkemyksensä siitä, millaisilla keinoilla puhdasta, uusiutuvaa energiantuotantoa voidaan lisätä.

Markkinointiviestintätoimisto Dingle on suunnitellut ja toteuttaa energiayhtiö St1:lle läpi vuoden jatkuvan Puhtaan voiman vallankumous -kampanjan.

St1 kertoo pyrkivänsä korvaamaan fossiilista tuontienergiaa kotimaisilla uusiutuvilla energiantuotantovaihtoehdoilla.

Dinglen tekemään kampanjaan kuuluu 101 teesiä, jotka liittyvät energia- ja polttoainevalintojen lisäksi muun muassa väestönkasvuun ja kiertotalouteen. Teesien kautta St1 kertoo oman näkemyksensä siitä, millaisilla keinoilla puhdasta, uusiutuvaa energiantuotantoa voidaan lisätä.

Ensimmäisessä vaiheessa kampanja jalkautuu lisäksi sosiaaliseen mediaan ja St1-asemille.

Dinglen luova suunnittelija Juha Snellman kertoo, että kampanja nivoo yhteen St1:n liiketoiminnan eri puolia.

"St1:n brändistä löytyy tarttumapintaa jokaiselle suomalaiselle. Ylipäätään on upeaa nähdä, että brändi uskaltaa ottaa kantaa asioihin ja luoda arvoihin perustuvia kampanjasisältöjä", Snellman toteaa tiedotteessa.

St1:n markkinointitiimiä vetävän Vilma Westerlundin mukaan tarkoituksena on aloittaa keskustelu tärkeistä yhteisistä asioista.

"Kampanja nostaa laajasti esiin tekemistämme ohjaavia arvoja: osaamista, kunnianhimoa ja rohkeutta. Kaikki nämä piirteet löytyvät St1:stä yrityksenä, mutta ennen kaikkea meidän ihmisistämme. Tämänkin kampanjan toteutukseen osallistuu suuri määrä omaa henkilöstöämme organisaation eri alueilta", Westerlund toteaa.

Kumppaniblogit

Kaupallinen yhteistyö