Suomi 100

M&M 13.1. 20:00

Stockmann juhlii suomalaisia vaatemerkkejä

Karoliina Paavilainen

Suomalaista muotia myyvän pop-up-kaupan tarjonta vaihtuu vuoden mittaan.

Stockmann pisti pystyyn suomalaista vaatesuunnittelua myyvän pop-up-kaupan Suomen 100-vuotisjuhlan kunniaksi. Tarkoitus on antaa suomalaisille vaatemerkeille aikaa parrasvaloissa. Kauppa sijaitsee Helsingin keskustan Stockmannilla.

Yhtiön tiedotteen mukaan samat vaatemerkit eivät ole esille koko vuotta, vaan tarjonta vaihtuu. Kaupassa nähdään muun muassa Nanson, Marimekon ja Coston tuotteita.

Stockmannin Helsingin-tavaratalon johtaja Jessica Nyholm-Silvennoinen uskoo, että suomalaiset vaatemerkit kiinnostavat sekä Suomessa että ulkomailla.

”Kotimainen muoti on tärkeä osa valikoimaamme, ja haluamme tarjota entistä laajemman näkymän suomalaiseen muotisuunnitteluun. Uskomme, että Suomi Fashion -shop kiinnostaa kotimaisten asiakkaiden lisäksi myös Suomessa ja Helsingissä vierailevia turisteja”, Nyholm-Silvennoinen sanoo.

Kumppaniblogit

Kaupallinen yhteistyö

Kilpailut

25.02.2017 12:01

Metsästätkö leijonaa? – Mainoskilpailujen plussat ja miinukset

Kevään mainoskilpailuissa pannaan ideat paremmuusjärjestykseen. Samalla järjestykseen pannaan tekijät, toimistot, ketjut ja jopa maat. Tällä kertaa ei puhuta siitä, miksi Ruotsi voittaa ja Suomi ei, vaan siitä, kannattaako kilpailuihin osallistua ja jos kannattaa, niin mihin?

Kommentti

24.02.2017 11:12

Hasan & Partners upotti itsensä suohon

"Hasan & Partners ajoi Planin tilanteeseen, jossa se joutui puolustamaan, että heidän kampanjoissaan käytetyt faktat pitävät kutinsa. Se on paitsi surullista, myös epälojaalia asiakasta kohtaan", toimittaja Cilla Bhose kirjoittaa.

Elokuvat

24.02.2017 09:53

Lidlistä Tuntemattoman sotilaan yhteistyökumppani

Saksalainen vähittäiskauppaketju kertoo haluavansa tukea suomalaista kulttuuria. "Uusi Tuntematon sotilas ei toteutuisi ilman kumppaneita", elokuvaprojektin yhteyspäällikkö Laura Sutinen kertoo.