Suomi 100

M&M 13.1. 20:00

Stockmann juhlii suomalaisia vaatemerkkejä

Karoliina Paavilainen

Suomalaista muotia myyvän pop-up-kaupan tarjonta vaihtuu vuoden mittaan.

Stockmann pisti pystyyn suomalaista vaatesuunnittelua myyvän pop-up-kaupan Suomen 100-vuotisjuhlan kunniaksi. Tarkoitus on antaa suomalaisille vaatemerkeille aikaa parrasvaloissa. Kauppa sijaitsee Helsingin keskustan Stockmannilla.

Yhtiön tiedotteen mukaan samat vaatemerkit eivät ole esille koko vuotta, vaan tarjonta vaihtuu. Kaupassa nähdään muun muassa Nanson, Marimekon ja Coston tuotteita.

Stockmannin Helsingin-tavaratalon johtaja Jessica Nyholm-Silvennoinen uskoo, että suomalaiset vaatemerkit kiinnostavat sekä Suomessa että ulkomailla.

”Kotimainen muoti on tärkeä osa valikoimaamme, ja haluamme tarjota entistä laajemman näkymän suomalaiseen muotisuunnitteluun. Uskomme, että Suomi Fashion -shop kiinnostaa kotimaisten asiakkaiden lisäksi myös Suomessa ja Helsingissä vierailevia turisteja”, Nyholm-Silvennoinen sanoo.

Kumppaniblogit

Kaupallinen yhteistyö

Nimitykset

28.03.2017 09:58

Hille Korhosesta Nokian Renkaiden toimitusjohtaja

Nokian Renkaat Oyj:n hallitus on nimittänyt tekniikan lisensiaatti Hille Korhosen (s. 1961) Nokian Renkaat Oyj:n toimitusjohtajaksi. Nokian Renkaat tiedotti nimityksestä tiistaina. Korhonen aloittaa tehtävässään 1.6.2017.

Kommentti

28.03.2017 10:21

Seppälä horjuu, mutta kajahtiko Kalasatamasta pelastus?

Vaateketju Seppälän väki jännittää, päästääkö käräjäoikeus yhtiön yrityssaneeraukseen vai onko edessä Anttilan kohtalo eli konkurssi. Toivoa henkiin jäämisestä antaa Helsingin Kalasataman kulmilta maanantaina kiirinyt uutinen.

Nimitykset

28.03.2017 09:45

Toimistokonkari Torin mediamyynnin johtoon

Mika Räihä on nimitetty Tori.fi:n mediamyynnin johtajaksi. Hän siirtyy Toriin Sanomalta, jossa hän johti ohjelmallisen ja tulospohjaisen mainonnan tiimiä.

Media

28.03.2017 08:49

Tässä asiassa radio on edelleen lyömätön

Säveltäjäin Tekijänoikeustoimisto Teoston teettämän musiikinkäyttötutkimuksen mukaan radio on edelleen käytetyin ja tärkein taustamusiikin lähde. Nettiradion kuuntelu on tutkimuksen perusteella sen sijaan vielä vähäistä.