Verkkolehdet

M&M 25.2.2016 13:45 päivitetty 3.3.2016 15:39

Suomalainen miesten lifestyle-verkkolehti loikkasi kansainvälisille markkinoille

Stylefellow

Stylefellow-verkkolehti keskittyy kansainväliseen miesten tyyliin pohjoismaisesta näkökulmasta.

Suomalaisesta miesten lifestyle-verkkolehdestä Tyyliniekasta avattiin kansainvälinen versio Stylefellow.

Tyyliniekan ja Stylefellown julkaisija on Miehistömedia Oy.

Miesten tyyliin painottuva Stylefellow keskittyy kansainväliseen miesten tyyliin pohjoismaisesta näkökulmasta.

Stylefellow seuraa isoveljensä Tyyliniekan kannoilla, joten sen sisältönä ovat myös henkilökuvat, tyylivinkit, alan uutiset, arvostelut ja erilaiset opastusartikkelit.

Stylefellown päätoimittajana toimii Tyyliniekan toimittajana ollut Miehistömedian osakas Jussi Häkkinen.

Mediayhteydet ja kaupalliset kontaktit saa kontolleen osakas Matti Airaksinen, joka jatkaa myös Tyyliniekan päätoimittajana.

Miehistömedia julkaisee Suomessa Tyyliniekka- ja Jokamies-verkkolehtiä.

Miehistömedia on Stara Median osakkuusyhtiö.

Kumppaniblogit

Kaupallinen yhteistyö

Kilpailut

25.02.2017 12:01

Metsästätkö leijonaa? – Mainoskilpailujen plussat ja miinukset

Kevään mainoskilpailuissa pannaan ideat paremmuusjärjestykseen. Samalla järjestykseen pannaan tekijät, toimistot, ketjut ja jopa maat. Tällä kertaa ei puhuta siitä, miksi Ruotsi voittaa ja Suomi ei, vaan siitä, kannattaako kilpailuihin osallistua ja jos kannattaa, niin mihin?

Kommentti

24.02.2017 11:12

Hasan & Partners upotti itsensä suohon

"Hasan & Partners ajoi Planin tilanteeseen, jossa se joutui puolustamaan, että heidän kampanjoissaan käytetyt faktat pitävät kutinsa. Se on paitsi surullista, myös epälojaalia asiakasta kohtaan", toimittaja Cilla Bhose kirjoittaa.

Elokuvat

24.02.2017 09:53

Lidlistä Tuntemattoman sotilaan yhteistyökumppani

Saksalainen vähittäiskauppaketju kertoo haluavansa tukea suomalaista kulttuuria. "Uusi Tuntematon sotilas ei toteutuisi ilman kumppaneita", elokuvaprojektin yhteyspäällikkö Laura Sutinen kertoo.