Startupit

M&M 2.2. 12:41 päivitetty 3.3. 15:38

Suomalainen startup aikoo pelillistää viestinnän ja markkinoinnin

Hiddme

Hiddme hakee tavaramerkkisuojaa sanoista pelillinen ja palkitseva markkinointi muodostuvalle palkkinoinnille.

Pirkanmaalainen startup-yritys Hiddme on kehittänyt uuden viestintäpalvelun, jonka tavoitteena on pelillistää viestintää ja markkinointia.

Viime vuonna perustetun startupin älypuhelimeen ladattava Hiddme-applikaatio tulee markkinoille helmikuun aikana.

Hiddme-palvelun avulla käyttäjät voivat lähettää ja vastaanottaa tiettyyn paikkaan sijoitettuja, aikarajoitettuja viestejä. Nähdäkseen viestin sisällön ja osallistuakseen viestin keskusteluun, käyttäjän on mentävä määrättyyn sijaintiin avaamaan viesti ennen kuin aika loppuu ja viesti katoaa.

Hiddmen ensimmäisiä asiakasbrändejä ovat muun muassa urheiluravinnebrändi Fast ja superfood-tuotemerkki CocoVi. Yhtiön mukaan asiakasneuvotteluja on käynnissä myös lukuisten muiden Suomessa toimivien brändien kanssa.

Hiddmen ensimmäinen sijoituskierros oli syyskuussa 2015, jolloin yhtiöön sijoitti muun muassa Vincit.

Hiddme Oy on hakenut tavaramerkkisuojaa sanalle palkkinointi, joka tulee sanoista pelillinen ja palkitseva markkinointi. Toimitusjohtaja Manu Karppelin kertoo tiedotteessa, että palkkinoinnissa on kyse kuluttajaa palkitsevasta tavasta markkinoida.

Hiddme-applikaatio on ladattavissa Android-puhelimiin Google Play -kaupasta. iOS-sovellus on ladattavissa App Storesta ystävänpäiväviikolla.

Mainokset

26.08.2016 14:35

Anna äänesi - mikä oli kesän paras aikkarimainos?

Kuukauden aikkarimainos -kilpailu muuttui yleisöäänestykseksi aiemmin tänä vuonna. Nyt äänestysvuorossa ovat kesän mainokset. Kerro mikä on mielestäsi paras, mutta muista perustella äänesi.