Kilpailut

M&M 18.11.2016 15:31 päivitetty 18.11.2016 15:36

Suomalaisille hopeaa ja pronssia Epicassa

Suomesta kilpailuun osallistui kaikkiaan 13 toimistoa 44 työllä.

Suomalaiset voittivat hopeaa ja pronssia mainoskilpailu Epicassa tällä viikolla. Hasan & Partners voitti hopeaa mainoksellaan The decades of design: Fatboy, Jukka Setälä 1998. Mainostaja oli Vepsäläinen. Bob the Robotille tuli pronssia Altian mainoksella Koskenkorva Vodka from a village.

Suomesta kilpailuun osallistui kaikkiaan 13 toimistoa 44 työllä. Kaikkiaan kilpailuun osallstui 631 toimistoa ja 3806 työtä. Kilpailun Grand Prix –voittajat tulivat Norjasta, Belgiasta, Hollannista, Britanniasta ja Ranskasta.

Epican voittajat julkistettiin Amsterdamissa torstaina. Epica-tuomaristo koostuu markkinointia ja mainontaa seuraavista medioista. Kilpailu on avoin mainostoimistoille, tuotantoyhtiöille, valokuvaajille ja suunnittelijoille.

Tuomariston puheenjohtajan, Timen varapuheenjohtajan Norman Pearlstinen mukaan kilpailutöiden laaja kirjo muistuttaa siitä, että markkinointi ja mainonta edustavat globaalia toimialaa eikä kenelläkään ole monopolia luovuudessa. Epica pyrkii rohkaisemaan ja kannustamaan luovaan mainontaan sekä lisäämään mainostoimistojen, tuottajien ja valokuvaajien tunnettuutta Euroopassa. Epica täytti tänä vuonna 30 vuotta.

Kumppaniblogit

Kaupallinen yhteistyö

Mainonnan monitaho

22.09.2017 10:37

Tuula Kallio valittiin Mainonnan Monitahon saajaksi

Dagmarin Tuula Kallio on vuoden 2017 Mainonnan Monitaho -tunnustuksen saaja. Hän haluaa ohjata tunnustukseen kuuluvan MAT-säätiön stipendin startupille, joka edistää tekoälyn ja teknologian hyödyntämistä markkinoinnissa. 5 000 euron arvoisen stipendin saavaa yritystä etsitään vielä.